Geforce 5600FX
Fra : Kim2000

Dato : 12-04-06 21:56

Blæseren på mit GeForce 5600FX er stået af her til aften, det giver mig
følgende spørgsmål:

1) Kan man udskifte den, da jeg egentlig er godt tilfreds med kortet, da mit
spilleri typisk er Civ og FM2006, Doom 3 klarer den i 800x600 og det kan jeg
fint leve med, ligesom jeg kan se film og den slags uden problemer.

2) Kan man skrue ned for ydelsen så kortet kan leve igennem påsken? Jeg skal
måske lige nævne at jeg har pillet begge plader af maskinen, og lige nu
virker den da. Jeg er ikke nervøs for om skidtet brænder af, da bundkortet
nok skal slukke inden det går galt.

3) Min computer er en Athlon 2500+ som jeg også er fint tilfreds med, men
skal jeg have et nyt grafikkort kan det jo ligeså godt være noget ordentlig,
hvad skal jeg kigge efter?

mvh
Kim

Fra : Kim S

Dato : 13-04-06 22:05

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Blæseren på mit GeForce 5600FX er stået af her til aften, det giver mig
> følgende spørgsmål:
>
> 1) Kan man udskifte den, [KLIP]

Du skulle kunne skifte den med enhver anden med samme
diameter. Jeg skiftede køleren på mit FX5600 ud med en
passiv Zalmann.

Mvh, Kim