XFX GeForce 7900GT XXX Edition
Fra : TJM

Dato : 11-04-06 23:07

Hejsa

Jeg overvejer at købe et XFX GeForce 7900GT XXX Edition:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=194319

Er der nogle der kender noget til det?

Er XFX et godt mærke (har aldrig hørt om det - har altid købt Asus, men de
kan ikke levere et 7900gt i dk endnu)?

Er der VGA stik med til kortet?

Mvh

TJM

Fra : Lasse Jensen

Dato : 12-04-06 16:24

TJM wrote:

> XXX Edition

Er det designet, så det viser pr0n i ekstra høj kvalitet?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : TGJ

Dato : 13-04-06 08:29

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det designet, så det viser pr0n i ekstra høj kvalitet?

Fra : Zox

Dato : 15-04-06 20:40

Hey - jeg er en glad ejer af et Club3D GeForce 7900GTX kort. Endtil videre,
kan jeg kun give det top-karakterer. Har f.eks. lige spillet Call Of Duty 2
i opløsningen 2048x1632 uden problemer. - Og så er alt gejlet slået til!
- Køb det bare! /KKM