"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:8XR_f.165$xr5.162@news.get2net.dk...
>
> "Brian Bendtsen" <brb@mentor-it.dk> skrev i en meddelelse
> news:443b8e46$0$46990$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> Jeg leder efter en internetshop der har et 7900GT på lager, men det er
>> ikke lykkedes mig, nogen der kender til en shop der har et på lager?
>
>
> Jeg købte et Inno3D til 2325,- i
http://www.foeniks-computer.dk/ i
> lørdags, og der havde de 7-8 stykker på lager. Jeg kan ikke lige se dem på
> deres side, men prøv at ringe til dem.
>
>
> //Sfc
Jeg bestilte et xfx hos PC-Netto, der stod at der var 2 dages leveringstid,
men jeg syntes jeg kunne huske noget fusk fra en tidligere gang jeg handlede
ved dem så jeg ringede derover for at sikre mig at de rent faktisk havde
varen. Der fik jeg at vide at leveringsdatoen ikke var hos kunden, men den
tid de forventede at de ville få leveret varen. Sikke noget griseri, vi
kunder er jo kun interesseret i hvornår vi kan få varen. Nå men personen jeg
ringede til kunne heldigvis finde et 7900GT grafikkort af andet mærke som
han sagde de havde på lageret i Herlev. Dagen efter var jeg inde på deres
hjemmeside for at se om mit kort var blevet afsendt, men ordren stod i
restordre. Jeg ringede til dem med foragt i stemmen og spurgte om hvad dette
var for noget roderi, men de tilbød mig blot at annulere ordren. Endeligt
fandt jeg så et Kort hos SHG, jeg ringede til dem og spurgte om de fysisk
havde kortet i butikken og han svarede at hvis jeg bestilte kortet inden
16.00 så ville jeg have det med posten dagen efter, forudsat at jeg bestilte
det med lørdagsudbringning. Som sagt så gjort og næste dag kom mit kort med
posten som aftalt. Ris til PC-Netto ros til SHG. Moralen er dog at det
desværre ofte er nødvendigt at ringe til forandleren for at sikre sig at de
har varen inden man bestiller. I mit tilfælde hjalp det dog kun delvist, da
den første forhandler løj om datoen.