7900GT søges
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 11-04-06 12:13

Hej

Jeg leder efter en internetshop der har et 7900GT på lager, men det er
ikke lykkedes mig, nogen der kender til en shop der har et på lager?

/Brian Bendtsen

Fra : Alex Bitomsky

Dato : 11-04-06 12:58

Hvad med www.betafon.dk

Hilsen Alex

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 11-04-06 13:31

Alex Bitomsky wrote:
> Hvad med www.betafon.dk
>
> Hilsen Alex
> "Brian Bendtsen" <brb@mentor-it.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Så vidt jeg kan se har de ikke noget 7900GT på lager, et GTX måske, men
det er lidt for dyrt

/Brian Bendtsen

Fra : Hagar

Dato : 11-04-06 13:40

> [...]
>
> Jeg leder efter en internetshop der har et 7900GT på lager, men det er
> ikke lykkedes mig, nogen der kender til en shop der har et på lager?

Her er det på lager http://ronne.hsdata.dk/ronne.asp?kat=125
Men du skal nok bestille det her
http://webshop.hsdata.dk/nytdesign.asp?kat=0

Hagar

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-04-06 13:38

> [...]
>
> Jeg leder efter en internetshop der har et 7900GT på lager, men det er
> ikke lykkedes mig, nogen der kender til en shop der har et på lager?

Kik på www.edbpriser.dk der kan de jo nok gelejde dig hen et sted

/Ole

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 11-04-06 13:40

> [...]
>
> Jeg leder efter en internetshop der har et 7900GT på lager, men det er
> ikke lykkedes mig, nogen der kender til en shop der har et på lager?

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341232 skulle i følge deres
side komme på lager i dag. Det er da værd at ringe til dem?

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : sfc

Dato : 11-04-06 18:46

> [...]
>
> Jeg leder efter en internetshop der har et 7900GT på lager, men det er
> ikke lykkedes mig, nogen der kender til en shop der har et på lager?

Jeg købte et Inno3D til 2325,- i http://www.foeniks-computer.dk/ i lørdags,
og der havde de 7-8 stykker på lager. Jeg kan ikke lige se dem på deres
side, men prøv at ringe til dem.

//Sfc

Fra : Michael Tinding

Dato : 12-04-06 13:10

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Jeg købte et Inno3D til 2325,- i http://www.foeniks-computer.dk/ i
> lørdags, og der havde de 7-8 stykker på lager. Jeg kan ikke lige se dem på

Jeg bestilte et xfx hos PC-Netto, der stod at der var 2 dages leveringstid,
men jeg syntes jeg kunne huske noget fusk fra en tidligere gang jeg handlede
ved dem så jeg ringede derover for at sikre mig at de rent faktisk havde
varen. Der fik jeg at vide at leveringsdatoen ikke var hos kunden, men den
tid de forventede at de ville få leveret varen. Sikke noget griseri, vi
kunder er jo kun interesseret i hvornår vi kan få varen. Nå men personen jeg
ringede til kunne heldigvis finde et 7900GT grafikkort af andet mærke som
han sagde de havde på lageret i Herlev. Dagen efter var jeg inde på deres
hjemmeside for at se om mit kort var blevet afsendt, men ordren stod i
restordre. Jeg ringede til dem med foragt i stemmen og spurgte om hvad dette
var for noget roderi, men de tilbød mig blot at annulere ordren. Endeligt
fandt jeg så et Kort hos SHG, jeg ringede til dem og spurgte om de fysisk
havde kortet i butikken og han svarede at hvis jeg bestilte kortet inden
16.00 så ville jeg have det med posten dagen efter, forudsat at jeg bestilte
det med lørdagsudbringning. Som sagt så gjort og næste dag kom mit kort med
posten som aftalt. Ris til PC-Netto ros til SHG. Moralen er dog at det
desværre ofte er nødvendigt at ringe til forandleren for at sikre sig at de
har varen inden man bestiller. I mit tilfælde hjalp det dog kun delvist, da
den første forhandler løj om datoen.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 12-04-06 17:39

mange har (firmaer) den forkerte opfattelse, de bruger mere edbpriser.dk til
at reklamere og markedsfører sig selv ... itbutikken har ligget i toppen
længe med stort set alle kort i 7900 klassen, men de har intet på lager og
priserne må være "edb indtastningsfejl" eller edbpriser.dk som laver
"sidehenvisningsfejl", når man ringer ... damn en flok plattenheimere ... de
havde ikke en s... på lager, så jeg mailede maidt-data for snart 3 uger
sidem, han lovede mig at de havde nogen på lager om fredagen, så jeg
bestilte online, fik en sms fredag kl. 18.30 og lørdag morgen stod postmand
per med mit nye XFX 7900GTX Extreme ... damn det var en go' weekend

så deres plat med deres sider og leveringsdygtighed holder ikke en meter ...
mail eller ring til dem.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"