Køler til 7900GT PCI-E
Fra : sfc

Dato : 09-04-06 14:08

Passer den her?

http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=40
Skal bruge en der puster luften ud af computeren..

// Sfc

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 09-04-06 15:20

mener de kører (78 & 79) på samme print, så det burde den

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 16:04

sfc wrote:
> Passer den her?
>
> http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=40
> Skal bruge en der puster luften ud af computeren..
>
> // Sfc

jeg læste på deres side for nogle uger siden at de havde et 7900 produkt
på vej, så jeg tror ikke du skal regne med at det de har nu er GT
kompatibelt.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...