hvor stor psu til x800pro ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 08-04-06 22:25

hvor stor psu skal der bruges til at føde at system med x800 pro i ?
- er 300w nok ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 23:02

> hvor stor psu skal der bruges til at føde at system med x800 pro i ?
> - er 300w nok ?

Jeg har et X800XT Platinum Edition på en 350 watt psu og det køre fint.

Hvis du kan bruge det til noget.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 07:40

Johnny B [2000] wrote:
> hvor stor psu skal der bruges til at føde at system med x800 pro i ?
> - er 300w nok ?

x800 serien sluger ca. 40 watt, så det er ikke det store du skal smide i.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...