Køler til GF5600
Fra : Mariusz

Dato : 05-04-06 11:21

Hej alle.

Jeg har et ældre grafikkort der larmer som en jetjager og har derfor
besluttet mig for at skifte køleren ud. Men hvad skal jeg vælge.. Markedet
er kæmpe og producenterne lover guld og grønne skove.
Har i nogen forslag eller erfaringer i vil dele.

Hilsen
Mariusz

Fra : Kim S

Dato : 07-04-06 23:32

"Mariusz" <Mariusz@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er kæmpe og producenterne lover guld og grønne skove.
> Har i nogen forslag eller erfaringer i vil dele.

Det er lige før det bedre kan svare sig at udskifte grafikkortet.
Du kan få et GF 6200 til ikke ret mange penge, og det er passivt
kølet. Se: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=142111
En Zallman-køler er ved at være dyrere. GF 6200 bliver desuden
ikke varm, ikke engang ved spil.

Mvh, Kim

Fra : Mariusz

Dato : 08-04-06 20:13

Tak for dit svar og forslaget omkring skift af grafikkort.

Problemet ligger i at mit kort er 256 mb udgaven og efter hvad jeg ved lidt
bedre end det du linker til.
Selve kortet kører ok men larmer lidt mere end mn kærste kan tåle.

/Mariusz

Fra : Kim S

Dato : 08-04-06 21:56

> [...]
> lidt bedre end det du linker til.
> Selve kortet kører ok men larmer lidt mere end mn kærste kan tåle.

Øhh...Ok...Mit FX5600 kunne ikke køre Battlefield overhovedet,
men FX6200 kører det fint.

Mvh, Kim