Band of brothers til små penge
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-05-06 14:58

Ville lige dele det med folket(er ikke helt klar over om det er en gammel
nyhed)

Jeg har da lige selv bestilt den:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr9325336011768
Husk prisen er inkl. fragt
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Peter Heide

Dato : 25-05-06 16:14

Hvad bliver prisen incl. post ?

Jeg har set den i Elgigaten for 225,- kr

"Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d461$4475b7d9$55da858d$28298@news.galnet.dk...

Fra : Kong Kent

Dato : 25-05-06 19:37

> Hvad bliver prisen incl. post ?
>
> Jeg har set den i Elgigaten for 225,- kr

Læs nederste linie af Torbens indlæg igen.
Det er 157,95 for hele serien, INKL. fragt. :)

Til Torben: Tak for heads-up. Det er jo et FANTASTISK tilbud.

mvh

Kent.

Fra : Johs32

Dato : 25-05-06 20:40

> [...]
meddelelse news:3d461$4475b7d9$55da858d$28298@news.galnet.dk...
> Ville lige dele det med folket(er ikke helt klar over om det er en gammel

Er det ikke kun ved køb over 300 kr??

Mvh
Johs

Fra : Kong Kent

Dato : 25-05-06 21:31

> Er det ikke kun ved køb over 300 kr??

Jeg har lige lavet et "testkøb" derinde, da jeg ofte handler via
Axelmusic.dk, og helt op til da jeg skulle indtaste visa-data, påstod
siden hårdnakket, at porto var 0 kr.

Så nej. Det er ikke kun ved køb over 300 kr. For det gælder også i dette
tilfælde. Dejlig service må man sige :)

mvh

Kent.

Fra : Henning B.

Dato : 26-05-06 08:31

Hejsa.

Det er fordi det er et Club Racoon tilbud og der er det altid inkl.porto.
Har købt mange dvd´er i Club Racoon
For dem der ikke ved hvad Club Racoon er
http://www.axelmusic.dk/raccoon_welcome.php

MVH Henning

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-05-06 12:26

Kong Kent skrev:

> [...]
>
> Så nej. Det er ikke kun ved køb over 300 kr. For det gælder også i
> dette tilfælde. Dejlig service må man sige :)

Det er altid porto frit ved udenlandske regioner.

Og jeg lavede lige et "testkøb" ved reg. 2-film og fandt ud af flg.:
Ved reg. 2 film er det fragt prisen 10 kr. pr enhed ved køb under 300 kr.
Ved køb over 300 er fragten gratis.

Fra : Michael

Dato : 27-05-06 01:25

Der står noget på siden om at det er en autralsk region 4. Kan man være
sikker på at kune afspille den med en standardafspiller i dk?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 27-05-06 08:13

Michael skrev:
> Der står noget på siden om at det er en autralsk region 4. Kan man
> være sikker på at kune afspille den med en standardafspiller i dk?

Jeg synes du rent faktisk skal læse hvad der står på siden....

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-05-06 08:49

> [...]
meddelelse news:3d461$4475b7d9$55da858d$28298@news.galnet.dk...
> Ville lige dele det med folket(er ikke helt klar over om det er en gammel

Bestilt.... Takker. :)

God weekend!
- Martin

Fra : sigurno

Dato : 30-05-06 21:18

Er der lige en der vil skrive lidt om hvilke dvd'ere der har danske
undertekster, jeg tænker på reg.koderne.

Mvh.

Sigurno

Fra : René Lønstrup

Dato : 31-05-06 16:16

sigurno wrote:
> Er der lige en der vil skrive lidt om hvilke dvd'ere der har danske
> undertekster, jeg tænker på reg.koderne.

I princippet kan du kun være "sikker" på at få undertekster på de DVDere der
er produceret til det danske marked, hvilket typisk vil være region 2 (og i
enkelte tilfælde, region 0 / regionsfri). Men du kan ikke være sikker på at
en region 2 udgivelse produceret til f.eks. det engelske marked har danske
undertekster. Nogle har, andre har ikke.
Principielt kan der være danske undertekster på film i alle regioner, men
det giver ikke så meget mening at sætte dem på udgivelser i NTSC format
eller udgivelser der ikke kan afspilles på region 2 kodede afspillere.
Grunden til at den australske Band of Brothers har DK undertekster, skal
findes i det faktum at Australien, ligesom det meste af Europa, benytter PAL
billedformatet. Udgiveren har formentligt besluttet at det var nemmere at
udgive en enkelt version i hele Europa samt Australien, og har derfor kodet
DVDerne til både region 2 og 4.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet