Poseidon: Genindspilning
Fra : Just George

Dato : 22-05-06 15:27

Nå ja, atter en genindspildt film: Poseidon.
Tror ikke rigtig jeg orker at se den, originalen
var iforvej ikke særlig god, selv Gene Hackman
syntes jeg ikke rigtig kunne rede den, selv om jeg har
stor respekt for de film han normalt er med i.
Godt nok er det Wolfgang Petersen der står bag den nye
version, men mon han og Kurt Russel kan gøre den oprindelige
historie bedre ?

1972: http://www.imdb.com/title/tt0069113/
2006: http://www.imdb.com/title/tt0409182/

--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 17:33

Just George wrote:
> [...]
> Godt nok er det Wolfgang Petersen der står bag den nye
> version, men mon han og Kurt Russel kan gøre den oprindelige

så lige trailer i bio i forgårs, ikke engang traileren formåede de at
gøre spændende.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Too Old

Dato : 23-05-06 00:12

Just George <thereisnone@tadress.com> wrote in

> [...]
> syntes jeg ikke rigtig kunne rede den, selv om jeg har
> stor respekt for de film han normalt er med i.

Jeg tror, du har et problem.
Filmen er fremragende underholdning.

Fra : Michael

Dato : 23-05-06 00:29

Too Old <@> skrev:

>Just George <thereisnone@tadress.com> wrote in

>Jeg tror, du har et problem.
>Filmen er fremragende underholdning.

Filmen er noget gedigent lort
Take it or leave it.

Fra : Jesper

Dato : 23-05-06 05:15

> [...]

> Godt nok er det Wolfgang Petersen der står bag den nye
> version, men mon han og Kurt Russel kan gøre den oprindelige

Jeg finder originalen underholdende og vellavet. Men det fordre man er
til katatrofefilmsgenren.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Just George

Dato : 23-05-06 12:45

Jesper had these thoughts

> Jeg finder originalen underholdende og vellavet. Men det fordre man er
> til katatrofefilmsgenren.

Jeg kan såmen godt lide at se film om katastrofer, men bare lige den
Poseidon film syntes jeg bare ikke lige var særlig god.
The Towering Inferno (det tårnhøje helvede) f.eks, den synnes jeg er god.

--
Just George.

Fra : Jesper

Dato : 23-05-06 15:42

> Jeg kan såmen godt lide at se film om katastrofer, men bare lige den
> Poseidon film syntes jeg bare ikke lige var særlig god.
> The Towering Inferno (det tårnhøje helvede) f.eks, den synnes jeg er god.

The Towering Inferno er også min katastrofefilmsfavorit.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per

Dato : 24-05-06 10:27

"Just George" <thereisnone@tadress.com> wrote in message
> [...]
> Godt nok er det Wolfgang Petersen der står bag den nye
> version, men mon han og Kurt Russel kan gøre den oprindelige

Jeg har læst at historien er tilpasset nutiden, så i stedet for en bølge
vælter båden pga. for mange fede amerikanere samles på den ene side af
båden.