superman returns trailer
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-05-06 10:17

Så er der kommet en trailer til Superman Returns, Jeg ser frem til
Kevin Spacey som Lex Luther og ham der spiller superman ser ud til at
have det rette akavede Clark Kent og urørlige Supermand kropssprog.

Se trailer her:
http://pdl.warnerbros.com/wbol/uk/movies/supermanreturns/superman_returns_tlrf3_qt_500.mov

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-05-06 11:53

> Så er der kommet en trailer til Superman Returns, Jeg ser frem til
> Kevin Spacey som Lex Luther og ham der spiller superman ser ud til at
> have det rette akavede Clark Kent og urørlige Supermand kropssprog.

Ja, men derudover er det ret forvirrerende mht. hvad den film *egentlig*
handler om.

Mark

Fra : Holst

Dato : 22-05-06 14:35

Mark Thomas Gazel wrote:

> Ja, men derudover er det ret forvirrerende mht. hvad den film *egentlig*
> handler om.

Det var da ret tydeligt ud fra traileren: det gode mod det onde ...

Glæder mig til at se Bryan Singer lave en Superman-film. Blot ked af, at
han ikke også laver X3.

Fra : HC

Dato : 22-05-06 14:24

HOLD KÆFT, HVOR JEG GLÆDER MIG!!!!!!

Det bliver s'gu årets højdepunkt, det der... Filmmæssigt ihvertfald. Den
skal jeg s'gu i biografen og se nogle gange - og jeg gider normalt aldrig
rigtig at gå i biografen.

Damn, jeg har ventet i nogle år på det her... Endelig er teknologien her jo,
der tillader en helt perfekt superman film - effektmæssigt... Og jeg har al
mulig tillid til Bryan Singer's evner, efter X-Men filmene han lavede...

Nøøjjjj, hvor jeg altså bare glæder mig som et lille barn.

HC

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-05-06 17:19

> [...]
> jo, der tillader en helt perfekt superman film - effektmæssigt... Og jeg
> har al mulig tillid til Bryan Singer's evner, efter X-Men filmene han

Jo, men, som det er nævnt før, hvad skal vi med det der krystalhelvede?

Er det Byrnes oprindelseshistorie eller den Reeve-filmenes
oprindelsehistorie
der bruges?

Lois Lane og Luthor klippene tyder på Byrne. Krystalhelvedet tyder på det
andet.

Mark

Fra : HC

Dato : 22-05-06 19:52

> Jo, men, som det er nævnt før, hvad skal vi med det der krystalhelvede?

Jeg har ingen problemer med "krystalhelvedet". Jeg kan ikke se
problemstillingen overhovedet.

HC

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 24-05-06 10:18

"Mark Thomas Gazel" <cafesletmig@kulturhuset.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der bruges?
>
> Lois Lane og Luthor klippene tyder på Byrne. Krystalhelvedet tyder på det

Filmen tager ifl. masse forums skribenters viden på www.superherohype.com
udgangspunkt i at Superman 3 og 4 aldrig er blevet lavet.

Dermed er det ikke som Batman Begins, en ny film-stribe, men nærmest en ny
Superman 3. Efter begivenhederne i Superman 1 og 2, er Superman "fløjet" på
den ene eller anden måde ud i rummet og universet for at se resterne af
Krypton for at vide sig sikker på han er den sidste fra denne planet.

I mellemtiden har Lois Lane, der nu er blevet forladt mødt en ny kæreste,
men inderst inde elsker hun jo stadig "you know who".

En problemstilling i filmen er så Lois Lanes' barn... For som nogle husker
var Clark Kent/Kal-El jo dødelig i noget tid i Superman 2, og det er her man
så på filmens premisser mener at Lois er blevet gravid, og manden af stål er
faderen.

En anden problemstilling er at Lex Luthor har fundet The Fortress of
Solitude, og nu ved alt om Kal-El og hvordan man udryder ham, og/eller opnår
samme kræfter som han, ved hjælp af krystaller - og det er her at spændingen
begynder!

Der er ikke meget der er afsløret, hverken på nettet eller i traileren om
den egentlige historie, og det er det der gør den spændende. Modsat vis
X-Men 3 hvor man kan se hele 7 minutters oficielle previews og op til 6 stk
5 minutters klip på nettet, af en film der kun varer 1time og 40minutter -
er det ikke muligt at finde det store om Superman Returns, ud over
hæsblæsende trailers, tv-spots og rygter. SR varer også over de 2½time så
vidt jeg har læst.

En spændende sætning der er lækket, og som man kan se lidt i traleren er:
The New Krypton on Earth..... og så venter vi i spænding til den får
premiere i Danmark, om man kan lide krystalhelvedet eller ej.

Djævelen tage Amerikanerne der kommer til at se den største helt af dem
alle, på læredet igen allerede d. 30 Juni ! !

Mvh. Martin

Fra : Mark Jensen

Dato : 27-05-06 21:20

On Wed, 24 May 2006 11:17:45 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>ilmen tager ifl. masse forums skribenters viden på www.superherohype.com
>udgangspunkt i at Superman 3 og 4 aldrig er blevet lavet.

Meget interessant :)
Er der ikke nogen der gider at lave en ny Alien3 også så, og så leger
vi at der aldrig kom nogen nye alienfilm efter Camerons Aliens fra 86.

Fra : Kim2000

Dato : 22-05-06 15:31

[...]

Ja, den ser spændende ud, men også væsentlig anderledes end den Superman vi
så med Reeve i firserne, som jeg faktisk synes var rigtig god underholdning,
også fireren som åbenbart kun de færreste anmeldere dengang opfattede var en
komedie. Mik Schack i Serie Magasinet var vist en af de få anmeldere der
fattede at action/spændingsfilmene var blevet til action-komedie, og set i
den genre var Superman IV da ganske god.

Jeg må også sige jeg er spændt på Kevin Spacey, han har ikke været alt for
god til at vælge de rette film.

Men alt i alt selvfølgelig skal den da ses, i hvert fald på dvd.

mvh
Kim