Gætte film - hidr-hidr
Fra : Elite Hunting

Dato : 18-05-06 21:24

Tihi-hi-hi-hi

Når I sér min e-mail adresse + bruger navn. Hvilken film stammer
det fra ?
Gevinst : Min respekt.

Filmen faktisk bedere end hvad anmeldelser gav udtryk for.

Fra : Sune

Dato : 18-05-06 22:13

On Thu, 18 May 2006 22:23:41 +0200, "Elite Hunting" <blatanikov@gang.rus> wrote:

>Gevinst : Min respekt.

http://www.csfd.cz/film.php?id=213591&podle=bodu&rec=&top=&kom=1&limk=-1&limr=

Hostel.

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 18-05-06 22:18

On Thu, 18 May 2006 22:23:41 +0200, "Elite Hunting" <blatanikov@gang.rus> wrote:

>Gevinst : Min respekt.

PS:
Den var jo for nem.

http://www.google.com/search?hl=en&q=Elite+Hunting+blatanikov

Mvh
Sune

Fra : Holst

Dato : 18-05-06 23:05

Elite Hunting wrote:

> Når I sér min e-mail adresse + bruger navn. Hvilken film stammer
> det fra ?
> Gevinst : Min respekt.

Tjah, da jeg skrev 'imdb blatanikov' i adressefeltet i Firefox, fik jeg
følgende side:

http://cruel.imdb.com/title/tt0450278/

Fra : Peter Heide

Dato : 21-05-06 20:04

den tror sgu da fanden det er nemt når I bruger Google etc, det
havde I jo tilsyneladende ikke kunne gætte, uden de hjælpemidler