danske serier
Fra : kjeldsen

Dato : 14-05-06 07:36

jeg er begyndt at kigge efter danske serier på dvd.jeg har set
matador,taxa,landsbyen,rejseholdet,edderkoppen,riget og huset på
christianshavn.er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen som kan
anbefales?

Fra : M. Andersen

Dato : 14-05-06 08:17

"kjeldsen" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> matador,taxa,landsbyen,rejseholdet,edderkoppen,riget og huset på
> christianshavn.er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen som kan
Krøniken :)

Fra : Thomas

Dato : 14-05-06 09:47

> [...]
> matador,taxa,landsbyen,rejseholdet,edderkoppen,riget og huset på
> christianshavn.er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen som kan

Nikolaj og Julie er også ude på DVD

Fra : Karina

Dato : 14-05-06 13:28

> [...]
> matador,taxa,landsbyen,rejseholdet,edderkoppen,riget og huset på
> christianshavn.er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen som kan

Ørnen og Sonja fra Saxogade

Mvh
Karina

Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.com/pro

Fra : Fatter Brik

Dato : 14-05-06 15:03

En gang strømer

Fra : Empitris

Dato : 16-05-06 01:15

"Fatter Brik" <Fatter@br.ik> skrev i en meddelelse
> En gang strømer

Har du evt. et link til, hvor den kan købes? Altså på DVD...

Fra : Fatter Brik

Dato : 17-05-06 14:05

selvfølgelig har jeg ikke det - det er jo noget vrøvl når jeg påstår at den
er udgivet på DVD.....

:)

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-05-06 18:39

Karina wrote:
> [...]

Forsvar.

/jim

Fra : J. Eriksen

Dato : 14-05-06 16:41

> [...]
> matador,taxa,landsbyen,rejseholdet,edderkoppen,riget og huset på
> christianshavn.er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen som kan

Mit liv som Bent

Fra : ha

Dato : 14-05-06 20:04

kjeldsen wrote:
> christianshavn.er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen
> som kan anbefales?

Livsens Ondskab, En stor familie, Kaj Munk.

/ha

Fra : Heine Bøgebjerg

Dato : 19-05-06 02:20

> er der andre serier jeg ikke husker og er der nogen som kan anbefales?
Humor og satire: Klovn, Langt fra Las Vegas, Rockerne, Drengene fra Angora