Mors dag..... (videoklip)
Fra : Kent

Dato : 12-05-06 12:01

I skal altså se den her:

http://media.ebaumsworld.com/wmv/mothersday.wmv

Det er sgu længe siden, jeg har grinet så meget

Faldt ned af stolen .

Kent.

Fra : Morten Steen

Dato : 13-05-06 10:30

> Det er sgu længe siden, jeg har grinet så meget
>
> Faldt ned af stolen .

Ahahahahaha, det er fanme humor! Men vi er enige om det ER planlagt, ikke?
Jeg må erkende jeg er lidt i tvivl. Men selvfølgelig, hvis det skal
forestille et kamera de stiller op, og de bliver filmet samtidig, er det jo
nok. Men god humor, helt sikkert!

Mortwn

Fra : Kent

Dato : 13-05-06 10:49

"Morten Steen" <morten.xNOSPAM@film.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg må erkende jeg er lidt i tvivl. Men selvfølgelig, hvis det skal
> forestille et kamera de stiller op, og de bliver filmet samtidig, er det

Jo, jeg vil absolut mene, det er planlagt - men det
er hamrende godt lavet og hyle-morsomt .

Jeg har gemt klippet på computeren og set det flere gange nu.
Der er altså noget ved den, der får mig til at skrige af grin
hver gang .

Kent.