Jeg VIDSTE den ville komme
Fra : Just George

Dato : 09-05-06 15:21

Bare se navnet på filmen ud efter linken:
www.anjaogvictor4.dk
Og en af de heldige her i gruppen kan måske få lov til at være
med i filmen, hvad med dig PerX ?

--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : PerX ...

Dato : 11-05-06 00:53

In article <Xns97BEA6349A28Athereisnonetadressco@216.196.109.144>,
thereisnone@tadress.com says...
> Bare se navnet på filmen ud efter linken:
> www.anjaogvictor4.dk
> Og en af de heldige her i gruppen kan måske få lov til at være
> med i filmen, hvad med dig PerX ?

Som Anja eller Victor?

Næ, jeg ser frem til World of Warcraft *g*

http://www.blizzard.com/press/060509.shtml

Fra : Just George

Dato : 11-05-06 11:45

PerX ... had these thoughts

> In article <Xns97BEA6349A28Athereisnonetadressco@216.196.109.144>,
> thereisnone@tadress.com says...
>
> Som Anja eller Victor?

Som Anja's co-worker der scorer hende på hendes nye arbejdsplads
imens at Victor render rundt der hjemme og passer ungen.

Fra : PerX ...

Dato : 11-05-06 21:42

In article <Xns97C08198E38F4thereisnonetadressco@216.196.109.144>,
thereisnone@tadress.com says...
> PerX ... had these thoughts

> Som Anja's co-worker der scorer hende på hendes nye arbejdsplads
> imens at Victor render rundt der hjemme og passer ungen.

Ooh :)

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-05-06 13:43

Just George wrote:
> PerX ... had these thoughts

> Som Anja's co-worker der scorer hende på hendes nye arbejdsplads
> imens at Victor render rundt der hjemme og passer ungen.

Hvis det inkludere nøgenscener med Malke Kassen, så er jeg klar...

Lars B