"mulin Rough" Hjælp igen til den ordblinde~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-06 01:13

jeg har lieg lavet en film om toluse lautrix( hvordan så end det
staves ?) liv til dvd fra whs den heder moulin rughe ( aner ikke
hvordan det staves ) den er instrureret af en der vist heder ford (?)

er der en der ved hvad jeg taler om :) ?
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Christina Estrup

Dato : 09-05-06 06:42

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> hvordan det staves ) den er instrureret af en der vist heder ford (?)
>
> er der en der ved hvad jeg taler om :) ?

Det kunne lyde som John Hustons "Moulin Rouge" fra 1952:

<http://imdb.com/title/tt0044926/>

mvh
Christina

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-06 09:27

On Tue, 09 May 2006 07:42:13 +0200, Christina Estrup
<klawz@hotmail.com> wrote:

>Det kunne lyde som John Hustons "Moulin Rouge" fra 1952:
>
><http://imdb.com/title/tt0044926/>

Det er den tak :) tak ...har du set den - den er fed !

Fra : Kasper Larsen

Dato : 10-05-06 16:31

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> jeg har lieg lavet en film om toluse lautrix( hvordan så end det
> staves ?) liv til dvd fra whs den heder moulin rughe ( aner ikke
> hvordan det staves ) den er instrureret af en der vist heder ford (?)

Det er godt nok slemt, når man ikke engang kan stave til forkortelser.

Fra : Michael

Dato : 10-05-06 16:59

Kasper Larsen skrev:

>Det er godt nok slemt, når man ikke engang kan stave til forkortelser.

Aldrig hørt om kreativ stavning?
Så længe det ikke er meningsforstyrrende gør det ikke mig noget.

Fra : Kent

Dato : 14-05-06 11:07

"Kasper Larsen" <kasper@larsen.invalid> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
>
> Det er godt nok slemt, når man ikke engang kan stave til forkortelser.

Hvad håber du på at bidrage med ved at komme med den oplysning????

Kent.

Fra : Heine Bøgebjerg

Dato : 19-05-06 02:24

> Det er godt nok slemt, når man ikke engang kan stave til forkortelser.
Og hvad så? Du er da for jammerlig. Du er et sørgeligt menneske.

Fra : Kasper Larsen

Dato : 19-05-06 18:04

"Heine Bøgebjerg" <nul-kontakt@eksisterer-ikke.no> wrote in message

> Og hvad så? Du er da for jammerlig. Du er et sørgeligt menneske.

Ja, og du er et fjols.

Fra : Thomas S

Dato : 10-05-06 17:59

Kasper Larsen wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
>
> Det er godt nok slemt, når man ikke engang kan stave til forkortelser.

ve se - staves wc
ve hå es - staves vhs

Det er da sådan set en meget logisk stavefejl.

--
em ve hå

Thomas S

Fra : Kasper Larsen

Dato : 10-05-06 18:42

>ve se - staves wc
>ve hå es - staves vhs

>Det er da sådan set en meget logisk stavefejl.

Nej, for vhs står for video home system, og wc står for water closet.

Fra : Morbid Angel

Dato : 10-05-06 23:02

On Wed, 10 May 2006 19:42:23 +0200, "Kasper Larsen"
<kasper@larsen.invalid> wrote:

>Nej, for vhs står for video home system, og wc står for water closet.

Troede at VHS stod for Very Horrible Standard og WC for World Cup =)~

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Thomas S

Dato : 11-05-06 17:56

Kasper Larsen wrote:

> Nej, for vhs står for video home system, og wc står for water closet.

Men for at bruge det ræsonement af det skal man kunne stave til video
og water - endda på engelsk. Og så handler det ikke længere om ikke
bare at kunne stave til en forkortelse, vel?