Kafka ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 12:04

HI jeg er lige ved at overføre mine whs ( nogen af dem ) til dvd - nå
jeghar så 3 film der er kafka relateret ... de 2 heder ( vist bare )
processen ( det kan jeg nok ikke stave til ) hvorfor jeg ikke kan
finde dem på imbd - men den første er med orson welles kan det ikke
passe den er er fra 1956 - så har jeg en mere med anthony hopkins og
Kyle Maklaine ( det kan jeg heller ikke stave til ) jeg tror den er
fra 90 også har jeg en film der slet og ret heder Kafka ( tror jeg )
med Jermy Irons ... er der en venlig sjæl der kan stave - der kan
finde imbd links til mig ...
på forhånd tak
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-05-06 12:20

Le Procés (1962), instrueret af Orson Welles, med Anthony Perkins som Josef
K.:
http://www.imdb.com/title/tt0057427/

The Trial (1993), inkl. Kyle MacLachlan (sindssygt navn, jeg ved det),
Anthony Hopkins, Jason Robards og Alfred Molina, sågar:
http://www.imdb.com/title/tt0108388/

Det hjalp at søge på forfatteren, Franz Kafka og kigge under
Writer/Filmography.

Fra : Jan Andersen

Dato : 08-05-06 12:33

Og den sidste er Soderberghs "Kafka":
http://us.imdb.com/title/tt0102181/

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 19:22

On Mon, 08 May 2006 13:33:15 +0200, Jan Andersen
<FOSjklash@FOSmail.dk> wrote:

>Og den sidste er Soderberghs "Kafka":
>http://us.imdb.com/title/tt0102181/

har lige set den - den er fremragende ..

takker også her ....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 19:21

<chris@bitfrost.dk> wrote:

> [...]
>K.:
>http://www.imdb.com/title/tt0057427/
>
>The Trial (1993), inkl. Kyle MacLachlan (sindssygt navn, jeg ved det),

ja det er ... ?

>Anthony Hopkins, Jason Robards og Alfred Molina, sågar:
>http://www.imdb.com/title/tt0108388/
>
>Det hjalp at søge på forfatteren, Franz Kafka og kigge under
>Writer/Filmography.

ok takker ...