prison break ( serie )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-05-06 20:12

er der nogen der har set den ? jeg har lige hente 19 afsnit den skulle
være go ?
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-05-06 20:17

Bo M Mogensen wrote:
> er der nogen der har set den ? jeg har lige hente 19 afsnit den skulle
> være go ?

Du har ikke TV3? De har lige sendt afsnit 8 her til aften

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-06 20:18

Hej!

Per Nielsen wrote:

> Du har ikke TV3? De har lige sendt afsnit 8 her til aften

Hvem faen gider da se noget på den kanal? Der er jo rekvalmer hele tiden :,(

Så hellere finde alternativer

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-05-06 20:30

Kim Voss Schrader wrote:
> Hvem faen gider da se noget på den kanal? Der er jo rekvalmer hele
> tiden :,(

Det er også snart det eneste gode der er tilbage på TV3. Det med
reklamer tager jeg nu ikke så tungt længere. Der skal også være tid til
at lave lidt kaffe, gå en tur på det lille hus osv.. Kan faktisk gribe
mig selv i at tænke om der ikke snart er pause på nogle af de
rekvalmefri kanaler, hvis de f.eks. sender en lang flimmer...Nej, _nu_
stopper vi

> Så hellere finde alternativer

Jeg smider bare en god DVD-film på i stedet, hvis der er ikke er noget
af det andet jeg gider...Eller laver noget helt andet. Er begyndt at
løbe igen, det kan kun anbefales

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-05-06 20:31

Per Nielsen wrote:
> Det er også snart det eneste gode der er tilbage på TV3.

Ja, altså Prison Break, ikke reklamerne...

Fra : Karina Nielsen

Dato : 07-05-06 21:47

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig selv i at tænke om der ikke snart er pause på nogle af de
> rekvalmefri kanaler, hvis de f.eks. sender en lang flimmer...Nej, _nu_

Det gør jeg heller ikke, jeg kan også gribe mig selv i det*g*

Fra : Karina Nielsen

Dato : 07-05-06 21:47

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-05-06 21:56

Karina Nielsen wrote:
> Det gør jeg heller ikke, jeg kan også gribe mig selv i det*g*

He he. Det er også det gode ved DVD-film, dem stopper man bare når man
synes.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 08-05-06 20:33

> He he. Det er også det gode ved DVD-film, dem stopper man bare når man
> synes.

Nemlig :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 00:36

On Sun, 07 May 2006 21:17:57 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hvem faen gider da se noget på den kanal? Der er jo rekvalmer hele tiden :,(

ja også derres lede logo der indrømmet har været værre ...

Fra : Barney Gumble

Dato : 08-05-06 04:51

Bo M Mogensen wrote:

> ja også derres lede logo der indrømmet har været værre ...

Ohhh, jeg husker for nogen uger siden, da de havde et eller andet jubilæum.
I en uge i træk havde de et fuldstændigt latterligt _blafrende_
dannebrogsflag som logo. Det var da nok noget af det mest åndssvage påfund
længe set, og i en hel uge måtte jeg undvære Simpsons, da det ganske enkelt
var for uudholdeligt at se en udsendelse med det logo som konstant blikfang.

BG

PS. Måske var det kun 3+ med det logo (husker det ikke helt), men det er vel
godt det samme...

Fra : Lars Ehlers

Dato : 08-05-06 05:40

On Sun, 07 May 2006 21:17:57 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hvem faen gider da se noget på den kanal? Der er jo rekvalmer hele tiden :,(
>
>Så hellere finde alternativer

Tja, der er såmænd også reklamer på Fox, hvor serien kommer fra. Men
det afholder mig ikke fra at se den, selvom jeg optager den på min
DVR, så jeg kan spole forbi reklamerne

Fed serie!

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-05-06 15:54

Hej!

Lars Ehlers wrote:

> Tja, der er såmænd også reklamer på Fox, hvor serien kommer fra.

Som sagt, så hellere finde _alternativer_

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Brian

Dato : 08-05-06 18:08

Kim Voss Schrader wrote:

> Som sagt, så hellere finde _alternativer_

Og det bedste/billigste/nemmeste alternativ nævner Lars jo - optage skidtet
og spole forbi dem

/Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 00:35

On Sun, 7 May 2006 21:16:37 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Du har ikke TV3? De har lige sendt afsnit 8 her til aften

nej jeg har pirat bay :0)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-05-06 21:42

Bo M Mogensen wrote:
> er der nogen der har set den ? jeg har lige hente 19 afsnit den skulle
> være go ?

Tjaa. De første 8 afsnit er nu ganske udmærkede, men jeg har et eller andet
mod serier der fører i mod en afklaret afslutning, som trækker ud i det uendelige.
Så jeg følger første sesson af prison breakeog så er det slut.

mvh
Henning

Fra : Barney Gumble

Dato : 07-05-06 22:53

Henning Præstegaard wrote:

> [...]
> andet mod serier der fører i mod en afklaret afslutning, som trækker ud i
> det uendelige. Så jeg følger første sesson af prison breakeog så er

Mindre Spoiler:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

2. sæson skulle efter sigende følge "flygtningene" efter de er brudt ud af
fængslet, så det synes oplagt, at din formodede afklarede afslutning kommer
allerede i sæson 1...

BG

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-05-06 09:12

Barney Gumble wrote:

> [...]
>
> 2. sæson skulle efter sigende følge "flygtningene" efter de er brudt
> ud af fængslet, så det synes oplagt, at din formodede afklarede

Hvis så vil jeg blive hængende.

mvh
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 00:42

On Sun, 7 May 2006 22:42:14 +0200, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

> [...]
>mod serier der fører i mod en afklaret afslutning, som trækker ud i det uendelige.
>Så jeg følger første sesson af prison breakeog så er det slut.

ok ....ja jeg er spændt på den har godt nok lige fået alle afsnit af
sex and the city ....så dem skal jeg lige igenem først

Fra : Barney Gumble

Dato : 07-05-06 22:55

Bo M Mogensen wrote:
> er der nogen der har set den ? jeg har lige hente 19 afsnit den skulle
> være go ?

Den og "Lost" er mine absolutte favoritter lige p.t.

BG

Fra : Too Old

Dato : 08-05-06 00:35

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> wrote in news:445e6cb5$0$11170
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Den og "Lost" er mine absolutte favoritter lige p.t.

Du glemte at nævne Alias!

Fra : Barney Gumble

Dato : 08-05-06 04:33

Too Old wrote:

> Du glemte at nævne Alias!

Nope!

BG

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-06 00:45

On Sun, 7 May 2006 23:54:57 +0200, "Barney Gumble"

>Den og "Lost" er mine absolutte favoritter lige p.t.

LOST ER FED .... men jeg har også en go fornemelse på den her ...men
jeg skal helst se tingene ud i en køre så jeg skal lige igenem 90
afsnit af sex & the city først ...den er nu også meget fed - men skal
vi ikke bare sige den er mest lavet til kvinder tror jeg ....

Fra : Barney Gumble

Dato : 08-05-06 04:44

Bo M Mogensen wrote:

> LOST ER FED .... men jeg har også en go fornemelse på den her

Et af de senere afsnit i 1. sæson er faktisk nærmest Lost-rip-off (dem der
har set det, ved hvad jeg snakker om).

Se som minimum det første afsnit af Prison Break. Det har noget af det samme
afhængighedsskabende stof som første afsnit af Lost havde. Har man set det
første afsnit, så er man tvangsindlagt til at se videre...

> ...men jeg skal helst se tingene ud i en køre

Kender det alt for godt

> så jeg skal lige igenem 90
> afsnit af sex & the city først ...den er nu også meget fed - men skal
> vi ikke bare sige den er mest lavet til kvinder tror jeg ....

Det tror jeg du kan være ganske sikker på, men respekt for at du som mand
står frem og roser den østrogen-serie...

BG

Fra : Brian P

Dato : 10-05-06 20:57

Bo M Mogensen wrote:
> er der nogen der har set den ? jeg har lige hente 19 afsnit den skulle
> være go ?

Den er udmærket, i Lost-genren. Ren underholdning med usandsynlige
sammentræf og føljeton-feber. Tv-kunst er det ikke, men det er bedre
end det meste af det, public service-bastionerne DR og DR2 banker af i
prime-time.