Det diki lsende net
Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-05-06 07:27

Det dik sende net har skabet problemer for mig da jeg ikke kan undgå at
optage i HQ så er der nogen som vil sige at det skulle ikke værre
noget problem, jo det er for de at det nedsætter optagelsen. til omkring
1 time for kunne jeg optage hel tema lørdag og en hel tema tirsdag, der
er nogen som har oplevet det her i gruppe og som har fundet en løsning
på problemet
--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B

Fra : BA

Dato : 09-05-06 21:34

Kan din DVD-optager ikke indstilles til at optage ved en dårligere kvalitet?
Alt andet lige, kan dit alm TV slet ikke vise HQ, men viser en ringere
kvalitet.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-05-06 13:46

Niels Poulsen wrote:
> [...]
> time for kunne jeg optage hel tema lørdag og en hel tema tirsdag, der er
> nogen som har oplevet det her i gruppe og som har fundet en løsning på

Det lyder mere til at du har problemer med din recorder, end med de
digitale kanaler, det er i hvert tilfælde ikke dem der er skyld i at du
kun kan optage 1 time ad gangen...

Lars B