Lovlige film over nettet?
Fra : Johs32

Dato : 05-05-06 17:37

Hvornår kan man leje/downloade film lovligt over nettet?

Mvh
josh

Fra : Jesper

Dato : 05-05-06 18:19

http://www.archive.org/details/movies
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Mr. D

Dato : 05-05-06 20:59

> http://www.archive.org/details/movies

Når nu du anbefaler den, kan du så ikke også oplyse hvordan man får en hel
film ned. Jeg har på flere pcere og med flere netforbindelser prøvet at
downloade film fra stedet - både almindeligt og med en DL manager, men sitet
synes at cutte den sidste del af filmen. Hvorfor nu det?

simon

Fra : Jesper

Dato : 05-05-06 22:21

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> [...]
> downloade film fra stedet - både almindeligt og med en DL manager, men sitet
> synes at cutte den sidste del af filmen. Hvorfor nu det?

Hent filmen via FTP, ikke HTTP. Deres HTTP server kører ikke
tilfredsstillene.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Mr. D

Dato : 16-05-06 17:49

> Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:
>
> Hent filmen via FTP, ikke HTTP. Deres HTTP server kører ikke
> tilfredsstillene.

Ja, det ser ud til at være tilfredsstillende. Tak skal du ha

simon

Fra : Johs32

Dato : 09-05-06 18:33

> http://www.archive.org/details/movies
> --
> Jesper
> The saw is family!

tænkte mere på noget i stil med blockbuster til download

Fra : PerX ...

Dato : 07-05-06 20:34

In article <e3fuuj$gcd$1@news.net.uni-c.dk>, sdfs@dss.com says...
> Hvornår kan man leje/downloade film lovligt over nettet?

Der er vist ikke det store udvalg for Danskere, http://video.google.com/
og ITunes sælger kun deres tvserier til amerikanerne.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 15-05-06 18:46

> Hvornår kan man leje/downloade film lovligt over nettet?

Dansk Bredbånd tilbyder filmudlejning - men ved ikke om det er geografisk
begrænset - har ikke selv pørvet det så kan ikke sige noget om
udvalg/brugervenlighed/osv...

Ved ikke om TV2's sputnik er begyndt - men de har ihvertfald også haft
planer om at starte filmudlejning.

/morten