IM:3
Fra : Per

Dato : 05-05-06 06:45

Så den i går aftes. Syntes egentlig filmen var OK. Klart bedre end den
totalt latterlige 2'er.(John Woo kan ikke lave rigtige film!) Vist var den
til dels meget forudsigelig, men en 7/10 kan det godt blive til. Vi skal nok
se flere film fra Abrahms i fremtiden.

Fra : PerX ...

Dato : 07-05-06 15:41

In article <445ae645$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, no@tak.dk
says...
> [...]
> til dels meget forudsigelig, men en 7/10 kan det godt blive til. Vi skal nok

Men som altid var det et tom cruise one man show, og ikke et team som
udførte en umulig opgave?

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-05-06 15:38

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <445ae645$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, no@tak.dk
> says...
>
> Men som altid var det et tom cruise one man show, og ikke et team som
> udførte en umulig opgave?

Opgaven i starten, samt opgaven i Vatikanet ville jeg gerne se ham klare
alene uden hans hold.

Mvh. Martin

Fra : Per

Dato : 08-05-06 21:07

> Opgaven i starten, samt opgaven i Vatikanet ville jeg gerne se ham klare
> alene uden hans hold.
>
> Mvh. Martin

Ja, han fik da også hjælp i slutningen.

Fra : PerX ...

Dato : 08-05-06 23:42

In article <445f57ab$0$47044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Opgaven i starten, samt opgaven i Vatikanet ville jeg gerne se ham klare
> alene uden hans hold.

Har ikke set filmen, deraf ?