[DVD] Deadwood
Fra : Martin

Dato : 02-05-06 19:16

Ifølge Releaseplan.dk skulle DVD boxen med 2de Sæson være udgivet d. 12/4,
men den er endnu ikke til salg nogen steder.

Nogen her der ved hvorfor eller kender en releasedato ?

Hilsen Martin

Fra : HC

Dato : 03-05-06 00:17

"Martin" <invalid@invalid.okay> skrev i en meddelelse
> Ifølge Releaseplan.dk skulle DVD boxen med 2de Sæson være udgivet d. 12/4,
> men den er endnu ikke til salg nogen steder.
>
> Nogen her der ved hvorfor eller kender en releasedato ?
>
> Hilsen Martin

Den er ude - har min på hylden, købt hos cdon.com

HC

Fra : Martin

Dato : 03-05-06 14:10

> Den er ude - har min på hylden, købt hos cdon.com

Hmm... Den er med svensk cover og det er for grimt. Men det betyder at den
er lige på trapperne herhjemme, så jeg venter lidt endnu - Tak for info!

Hilsen Martin

Fra : HC

Dato : 03-05-06 19:43

> Hmm... Den er med svensk cover og det er for grimt. Men det betyder at den
> er lige på trapperne herhjemme, så jeg venter lidt endnu - Tak for info!
>
> Hilsen Martin

Nej, det er nordisk cover. Billedmaterialet er det samme som US udgaven, som
ses her: http://playusa.com/DVD/Region_1/3-/924420/-/Product.html

HC

Fra : Martin

Dato : 04-05-06 16:02

> Nej, det er nordisk cover. Billedmaterialet er det samme som US udgaven,
> som ses her: http://playusa.com/DVD/Region_1/3-/924420/-/Product.html

På CDON's website står der :
" Dette er den svenske version af filmen, hvilket indebærer at filmens titel
samt teksten på omslaget er på svensk " ?
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Det kan osse være lige meget nu, idag har jeg bestilt den danske box med
dansk omslag hos TP, og iøvrigt betaler jeg gerne lidt mere for at slippe
for hæslige svenske tekster på coveret.

Hilsen Martin

Fra : Allan Pedersen

Dato : 06-05-06 22:56

In article <445a1779$0$60787$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
invalid@invalid.okay says...

> [...]
> dansk omslag hos TP, og iøvrigt betaler jeg gerne lidt mere for at slippe

Som HC antyder vil den svenske (der er ude) og den danske (der er blevet
udsat) formodentlig være 100% identiske releases ... også covermæssigt.

Ihvertfald blev sæson 1 udsendt 'fællesnordisk'. Forsiden var engelsk,
og på bagsiden var der kort beskrivelse på både svensk, dansk, norsk og
finsk.

At CDon skriver, at 'coveret er svensk' skal nok mere betegnes som
resultatet af en standard-disclaimer, da næsten alle deres varer er de
svenske udgivelser.

Allan
--
.... fjern 2x[spamtrap] ved svar på mail