TV2 sendte en SCIFI film
Fra : Kim2000

Dato : 02-05-06 16:20

Naturligvis klokken 4 mandag nat

Der er nemlig ikke seere til sci-fi, well tallet bliver næppe højere af at
kun arbejdsløse og pensionister må se dem.

mvh
Kim

Fra : Jubii

Dato : 02-05-06 21:05

On Tue, 2 May 2006 17:20:22 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote:
in dk.kultur.film
>Naturligvis klokken 4 mandag nat
>
>Der er nemlig ikke seere til sci-fi, well tallet bliver næppe højere af at
>kun arbejdsløse og pensionister må se dem.

Plus dem der er rige nok til at købe en dvdoptager.
Lyder som om du end ikke har råd til sådan een. Flere modeller til under 3000
kr.
Og VHS maskiner får man vel i nakken for et par hundrede når man køber
morgenbrød.

Fra : Kim2000

Dato : 02-05-06 22:20

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3000
> kr.
> Og VHS maskiner får man vel i nakken for et par hundrede når man køber

Det ville jo betyde at :

a)Jeg skulle vente oppe til filmen starter
b)Jeg skulle acceptere en masse skrammel før filmen
c)Jeg skulle sætte mig ind i hvordan jeg programmere maskinen

Ingen af delene gider jeg, og skulle jeg endelig få den optaget, så ville
jeg sikkert aldrig få den set.

Jeg synes bare det er surt at man sender diverse haveprogrammer, om en dames
mave, om indretningen af en stue og alverdens skrammel om aftenen, mens man
sender kvaliteten på en af de hemmelige kanaler eller klokken lort om
natten. Nu kunne jeg selvfølgelig godt optage fx den der sci-fi film og så
se den aftenen efter i primetime mens kvinderne lader sig underholde af
mystiske programmer, men så havde jeg ikke noget at brokke mig over og det
går altså heller ikke

Munter hilsen
Kim

Fra : Silver

Dato : 02-05-06 22:59

> se den aftenen efter i primetime mens kvinderne lader sig underholde af
> mystiske programmer, men så havde jeg ikke noget at brokke mig over og det
> går altså heller ikke

Og den trend vil fortsætte, det er kvinderne som sidder på fjernbetjeningen
(ikke sikkert den virker efter det scenarie), og det er
tvproduktionsselskaberne og tvselskaberne ved at få øjnene op for
(desværre), se bare tvdk som er blevet til østrogen kanal nr 4.

Det går desværre kun en vej og det er flere realityserier, flere
boligprogrammer og snart kommer der osse strikkevæddeløb med
blomsterbindingsmålfoto....hrmmf...

Well vi har vel VM i fodbold at se frem til, dog med en hul fornemmelse nuda
dk ikke er med :S.

Ah well.....der er jo altid rent hjem at slå over på :S

Mvh
Silver.

Fra : Too Old

Dato : 03-05-06 01:36

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> er tvproduktionsselskaberne og tvselskaberne ved at få øjnene op for
> (desværre), se bare tvdk som er blevet til østrogen kanal nr 4.

Godt man bor alene og har den fulde kontrol over fjernbetjeningen!

Fra : Ove Thomsen

Dato : 03-05-06 07:01

> Godt man bor alene og har den fulde kontrol over fjernbetjeningen!

Vi har 4 fjernsyn så jeg kan altid finde et der er ledigt ;)

Fra : Too Old

Dato : 03-05-06 22:54

Ove Thomsen <Ovemunk@hotmail.com> wrote in news:Xns97B85193CC272Ove@
62.243.74.162:

> Vi har 4 fjernsyn så jeg kan altid finde et der er ledigt ;)

Ja, de rige har mange glæder!

Fra : Michael

Dato : 04-05-06 08:03

Too Old <@> skrev:

>Ove Thomsen <Ovemunk@hotmail.com> wrote in news:Xns97B85193CC272Ove@
>62.243.74.162:

>Ja, de rige har mange glæder!

Er man rig når de kun koster 1500 kr stykket

Fra : Ove Thomsen

Dato : 04-05-06 09:36

Michael <michael@det.kunne.du.li.hva.din.spammer.invalid> wrote in

> Er man rig når de kun koster 1500 kr stykket

Undskyld for resten det korrekte antal er 5. :) ungerne har en 20" hver som
de selv har givet et godt tilskud til de har begge kostet under 900 Kr, det
gælder også 15" i køkkenet og 20" i soveværelset. Det dyreste er mit
Beovision 3 26" i Stuen (pinkodelåst så bare glem det tyveknægte) men den
har jeg såmænd købt i medarbejdersalg da jeg arbejder på den fabrik.

I øvrigt er de købt over 3-4 år så nej, jeg synes ikke jeg er specielt rig.

Fra : Søren

Dato : 03-05-06 08:44

Kim2000 skrev:
> [...]
> mave, om indretningen af en stue og alverdens skrammel om aftenen, mens man
> sender kvaliteten på en af de hemmelige kanaler eller klokken lort om

Hørt!

Jeg er selv holdt op med at se TV af samme årsag. Mit TV bliver nu
udelukkende brugt til at afspille DVD film inden sengetid.

BTW .. du glemte at nævne irreterende konkurrencer som enten indeholder
folk der danser, synger, gætter og lign. Det var særligt de programmer
der fik mig til at ligge remoten i skuffen.

mvh Søren

Fra : Peter T.

Dato : 04-05-06 08:19

Søren udviste en rettidig omhu og skrev:

> BTW .. du glemte at nævne irreterende konkurrencer som enten
> indeholder folk der danser, synger, gætter og lign. Det var særligt de
> programmer der fik mig til at ligge remoten i skuffen.

Hvordan skruer du så op og ned for lyden? Med storetåen og et langstrakt
ben? :)

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Søren

Dato : 06-05-06 12:43

Peter T. skrev:

> Hvordan skruer du så op og ned for lyden? Med storetåen og et langstrakt
> ben? :)

Det er fanme heller ikke nemt .. men med lidt øvelse går det.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 06-05-06 08:49

> [...]
> folk der danser, synger, gætter og lign. Det var særligt de programmer der

Enig!

Når nu jeg tænker over det, har jeg fatisk ikke set decideret TV som Dr1
eller TV2 siden der var en masse bryllup og barnedåb, med nogle royale
personer var det vist. Det varede varede dagevis og fik mig til at stoppe
med at kigge på det pjat. Fatisk stoppede jeg med at kigge allerede langt
inden de rigtige begivenheder pga. for meget reklame og omtale derom.

De eneste gange jeg ser TV nu, er når kæresten liiige skal se en eller anden
serie eller et program færdigt, før vi kan starte filmen og den rigtige
underholdning kan begynde.
DVD film længe leve, det er hvad mit TV bliver brugt til.

Mvh. Martin

Fra : Jubii

Dato : 03-05-06 10:20

On Tue, 2 May 2006 23:20:04 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

>Det ville jo betyde at :
>
>a)Jeg skulle vente oppe til filmen starter

Nej.

>b)Jeg skulle acceptere en masse skrammel før filmen

Hurtigspoling.

>c)Jeg skulle sætte mig ind i hvordan jeg programmere maskinen

Du fik dig da sat ind i hvordan en computer virker, så en bette dvd maskine er
nok ikke så slem.

>Ingen af delene gider jeg, og skulle jeg endelig få den optaget, så ville
>jeg sikkert aldrig få den set.

En modsigelse til dit oprindelige indlæg, hvor du altså heller ikke ser den.

> [...]
>sender kvaliteten på en af de hemmelige kanaler eller klokken lort om
>natten. Nu kunne jeg selvfølgelig godt optage fx den der sci-fi film og så

Nå det kunne du så godt alligevel. Modsigelser, modsigelser.

>se den aftenen efter i primetime mens kvinderne lader sig underholde af
>mystiske programmer, men så havde jeg ikke noget at brokke mig over og det
>går altså heller ikke

Nej det var ikke særlig gennemtænkt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-05-06 19:26

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> [...]
man
> sender kvaliteten på en af de hemmelige kanaler eller >klokken lort om

Ja 100 % enig , for slet ikke at tale om de der skrige børn programmer
en trent der bliver værrer og værrer

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen