"Shadowlands", spilletid?
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 09:22

Onsdag den 3. maj 19:55-22:00 sender DR2 filmen om C. S. Lewis, med Anthony
hopkins og Debra Winger. jeg kender ikke filmen, men glæder mig til at se
den.

Ifølge TDC-Kabel's TV-program er spilletiden 125 minutter, men IMDb angiver
131. hvordan noget af det kan passe med de 2 timer og 5 minutter filmen er
programsat til, står hen i det uvisse. DR2 sender jo ikke reklameblokke.

Måske en fejl i TV-programmet?

Hvor lang er filmen? Sender DR2 en klippet version?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-05-06 09:39

On Mon, 1 May 2006 10:21:43 +0200, Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk>
wrote:

> [...]
>programsat til, står hen i det uvisse. DR2 sender jo ikke reklameblokke.

4% PAL-speedup.
Tingene går simpelthen bare hurtigere her i Europa

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Too Old

Dato : 01-05-06 15:35

Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk> wrote in

> Onsdag den 3. maj 19:55-22:00 sender DR2 filmen om C. S. Lewis, med
> Anthony hopkins og Debra Winger. jeg kender ikke filmen, men glæder
> mig til at se den.

Ja glæd dig. Filmen er et mesterværk!