Karl Oscar endelig på DVD!
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 09:05

Vi er jo nogle få gamle gubber der kan huske, da TV sendte "Udvandrerne" og
"Nybyggerne", baseret på Vilhelm Mobergs bøger. Nu kan de snart købes på
DVD! Tratteraaa

http://www.dvd-express.dk/filmID.asp?sel=862
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Karina

Dato : 01-05-06 17:22

> Vi er jo nogle få gamle gubber der kan huske, da TV sendte "Udvandrerne"
og
> "Nybyggerne", baseret på Vilhelm Mobergs bøger. Nu kan de snart købes på
> DVD! Tratteraaa

Fristes til at smide denne tekst:

Karl-Oscar jag er med barn igen
vad skal vi göra nu?
Skal vi inte resa bort til countryet A.S.U.?
Vad gör vi nu, jag er din fru
och du er den allerbesta mand
i Skåne, Bleking' og 1½
Karl-Oscar jag er kær i dig Juhu.

Karl-Oscar vi skal segla nu
Juhu, Juhu, Juhu.
Det er godt at du er så stor og stärk
for du skal nemlig ro.
Lika fort som et Concord
Jag hoppas inte barna dör
det gjorde dom jo altid för
Karl-Oscar jag er kær i dig Juhu.

Karl-Oscar I'm with barn again
how do you do, Juhu.
Her lika midt på prärien du inte får mig screw.
Vi sögte guld, men fandt kun muld
New Yorker jag snart inte mer
för barnana blir fler og fler
Karl-Oscar jag ta'r hem til mor og bor.
So long, Honey Honey.

So long, Honey Honey
So long, Honey Honey

Mvh
Karina

Fra : Ulrik

Dato : 01-05-06 22:52

Karina wrote:
> [...]
>
> Karl-Oscar I'm with barn again
> how do you do, Juhu.
> Her lika midt på prärien du inte får mig screw.

*LOL* Den bliver næppe en del af soundtracket! :S

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 03-05-06 23:09

On Mon, 1 May 2006 10:04:31 +0200, Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk>
wrote:

> [...]
>"Nybyggerne", baseret på Vilhelm Mobergs bøger. Nu kan de snart købes på

Serien har faktisk i et ½ år kunnet købes her:
http://www.barnefilm.no/product_info.php?products_id=3681

og prisen er god. Det er altså fra Norge, så man kan risikere at
pakken blir' stoppet i tolden men min blev det ikke da kuverten var
meget neutral. Filmene er iøvrigt flot restaureret og i bredformat og
det bedste er at de holder, flot skuespil.

Mvh

JJ