"Radiostatister" søges!!
Fra : morten.norgaard@uni-~

Dato : 30-04-06 11:05

Hej kære alle,

jeg har brug for jeres hjælp . I forbindelse med
post-produktionen på en spillefilm (www.imdb.com/title/tt0454517/) jeg
har smidt alle mine penge i (og al fornuft overbord mht.), arbejder jeg
på en titel-sekvens - og har brug for nogle statister. Titelsekvensen
er i al sin enkelthed en radiovært der modtager opkald fra lyttere,
der på opfordring ringer ind og svarer på spørgsmålet "Hvad skulle
der til for at dit liv ville blive helt igennem perfekt". Eksempelvis
at få børn, at flytte i egen lejlighed, at købe et modeltog, etc.
Ingenting er for lille og ingenting er for stort. Det behøver ikke at
være et realistisk eksempel fra dit eget liv - selvom dette
selvfølgelig ville være fedt - det kan godt være en opdigtet ting.
Så, ja, er der nogen der har mod på at hjælpe mig? Jeg håber det
meget - jeg har virkelig brug for en håndsrækning . Du behøver
ikke engang at have en skuespiller i maven . Projektet involverer at
du skal være åben for et opkald, og i stand til at ringe tilbage,
indenfor et tidsrum på en time på mandag, fra 13 til 14. Skriv mig en
mail på mno snabel-a ursamajorproductions.dk (erstat "snabel-a" med et
@-tegn), med dit navn, dit telefonnummer samt hvad du kunne forestille
dig at svare på spørgsmålet, så vender jeg tilbage. TAK på
forhånd - det er virkelig værdsat.

Filmen er et hjertebarn der er blevet til over en periode på 2 år,
igennem ren dedikation, selvmotivation og økonomisk ruin . Jeg er i
den fase hvor jeg forsøger at sælge den til distribution. I den
forbindelse: Hvis du bor i København, er imellem 20 og 35 år, og har
mod på at deltage i en offentlige test-screening af den nær-færdige
film hos Nordisk Films studier i Valby, må du også meget, meget gerne
skrive tilbage til mig, så inviterer jeg til test-screening på filmen
- snarest. Check info om den på www.imdb.com/title/tt0454517 .

Mange venlige hilsner,

Morten

Fra : Karina

Dato : 30-04-06 13:19

>Så, ja, er der nogen der har mod på at hjælpe mig?

Jeg hjalp dig gerne, men jeg kan desværre ikke i morgen i det tidsrum... Men
hvis du ikke finder dem, du skal bruge, og det kan gøres på et andet
tidspunkt, er du velkommen til at kaste mig en mail.

Mvh
Karina

Fra : Ulrik

Dato : 30-04-06 15:36

Jeg vil gerne hjælpe dig, men jeg kan på nuværende tidspunkt ikke love,
at jeg hjælpe lige i det tidsrum, du nævner.
Jeg sender dig lige en mail...

Mvh
Ulrik

Fra : morten.norgaard@uni-~

Dato : 03-05-06 09:44

Så fik jeg samlet alle dem jeg skulle bruge. 1000 tak for hjælpen,
alle, i har modtaget en email.

Morten

[topic closed]