Tarantino Box med 8 film til 149 kr.
Fra : Silver

Dato : 28-04-06 19:15

Davs

Så lige reklame for kvickly at de solgte Tarantino boxen med 8 film til 149
kr!.

Det må da være det billigste den kan købes til?.

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 28-04-06 21:17

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
149
> kr!.
>
> Det må da være det billigste den kan købes til?.

Woops glemte at fortælle at det kun er på søndag tilbuddet gælder for dem
som er interesseret.

Mvh
Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-06 22:26

On Fri, 28 Apr 2006 20:14:59 +0200, Silver wrote:

> Så lige reklame for kvickly at de solgte Tarantino boxen med 8 film til 149
> kr!.

Snydt igen. Boxen indeholder:

Kill Bill 1
Kill Bill 2
Pulp Fiction (2 disc)
Reservoir Dogs (2 disc)
Jackie Brown (2 disc)

Altså ikke 8 film, men 8 discs. Men derfor kan det jo godt være en
attraktiv pris for nogen alligevel.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-04-06 01:28

> Kill Bill 1
> Kill Bill 2

har nogen nyt om hvornår de 2 kommer som samlet film?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 29-04-06 05:49

sniper_Nolight wrote:
> har nogen nyt om hvornår de 2 kommer som samlet film?

Hvorfor vil du ha' en samlet udgave? Synes du de to film er for lange?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-04-06 09:13

> Hvorfor vil du ha' en samlet udgave? Synes du de to film er for lange?

næ, jeg går da stærkt udfra en evt. samlet version indeholder det samme som
de 2 andre og måske andet godt... jeg vil bare gerne ha en rigtig pæn boks
med filmen(e) og derfor har jeg holdt igen med de andre alm. udgaver...
problemet er at jeg rigtig gerne vil se dem igen snart

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 29-04-06 10:20

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> med filmen(e) og derfor har jeg holdt igen med de andre alm. udgaver...
> problemet er at jeg rigtig gerne vil se dem igen snart

Jeg mener ellers svagt at kunne huske rygter om at Tarantino ville
"klippe de to film sammen til én film". Altså fjerne materiale.

Men forhåbentlig husker jeg forkert.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-04-06 20:31

> Jeg mener ellers svagt at kunne huske rygter om at Tarantino ville "klippe
> de to film sammen til én film". Altså fjerne materiale.

tja det kan da godt være han klipper yderligere, men så vil jeg nøjes med
dem separat... de er fantastiske som de er.

> Men forhåbentlig husker jeg forkert.

vi får se.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-06 11:14

> Snydt igen. Boxen indeholder:
>
> Kill Bill 1
> Kill Bill 2
> Pulp Fiction (2 disc)
> Reservoir Dogs (2 disc)
> Jackie Brown (2 disc)

Det ville også være mærkeligt eftersom manden kun har lavet de ovenstående
fire film.

Mark

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-06 11:34

On Sat, 29 Apr 2006 12:13:36 +0200, Mark Thomas Gazel wrote:

> Det ville også være mærkeligt eftersom manden kun har lavet de ovenstående
> fire film.

Med fare for at rode mig ud i noget jeg ikke kan gøre færdigt, vil jeg dog
tillade mig at undres.

Hvad med "From Dusk till Dawn", "Natural Born Killers", "My Best Friend's
Birthday" og "True Romance"?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Thomas

Dato : 29-04-06 15:35

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 29 Apr 2006 12:13:36 +0200, Mark Thomas Gazel wrote:
>
> Hvad med "From Dusk till Dawn",

Læs mit svar til Brian, Rikke og Kristian længere nede.

> "Natural Born Killers"

Han har skrevet den - Men har vist ellers ikke haft noget at gøre med at
lave filmen. Det er en Oliver Stone film.

> "True Romance"?

Det samme igen... Han har skrevet filmen, men ellers har han ikke haft noget
at gøre med den.

Mvh. Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-04-06 13:29

> Med fare for at rode mig ud i noget jeg ikke kan gøre færdigt, vil
> jeg dog tillade mig at undres.
>
> Hvad med "From Dusk till Dawn", "Natural Born Killers", "My Best
> Friend's Birthday" og "True Romance"?

Man regner normalt med de "rigtige" film som en instruktør er
(ene)instruktør på. Hvis eksempelvis Spielberg havde instrueret alle de
film, der lanceres som "Steven Spielberg Presents", så ville han have haft
pænt travlt.

Mark

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-04-06 08:11

http://groups.google.com/group/dk.kultur.film/msg/b2a598b1d2a16a54?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-04-06 09:15

http://groups.google.com/group/dk.kultur.film/msg/b2a598b1d2a16a54?

samme som sidst jeg tjekkede, så må vi bare vente på noget mere konkret

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-04-06 12:56

Kurt Hansen wrote:

> Hvad med "From Dusk till Dawn", "Natural Born Killers", "My Best Friend's
> Birthday" og "True Romance"?

My best friends Birthday er jo kun en kortgfilm s`den gñlder vel ikke
rigtigt, de andre har han kun været (med)forfatter på. Man kunne
også nævne Four Rooms som har jo har instrueret en fjerdedel af. Sin
City har han jo også instrueret en bid af.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 29-04-06 14:44

Kurt Hansen wrote:

> [...]

også nævne Four Rooms som har jo har instrueret en fjerdedel af. Sin
City har han jo også instrueret en bid af.

Har han ikke også instrueret den første del af Dusk...sådan virker det
ihvertfald når man ser filmen...

True Romance er vist instrueret af Tony Scott ikke?

Mvh. Brian

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas

Dato : 29-04-06 15:29

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:44536d81$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Har han ikke også instrueret den første del af Dusk...sådan virker det
> ihvertfald når man ser filmen...

Han spiller med i den, han har lavet Screenplay til den, og han er producer
på den, sammen med Lawrence Bender og Robert Rodriguez.

Men i start-credits'ene på filmen står der
"A film by Robert Rodriguez".
Og senere står der 'Edited and Directed by Robert Rodriguez'

Så det er vel mere en Rodriguez film, end det er en Tarantino film.
Det er iøvrigt 'Los Hooligans' (Robert Rdriguez' filmselskab) der står
bag filmen.

..Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-04-06 19:13

Thomas wrote:

> Han har skrevet den - Men har vist ellers ikke haft noget at gøre med at
> lave filmen. Det er en Oliver Stone film.

Jeg mener ogs`at QT slog hånden af filmen fordi han ikke brød sig om
Stones vision.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-04-06 13:25

> Jeg mener ogs`at QT slog hånden af filmen fordi han ikke brød sig om
> Stones vision.

Problemet var vel, at Stone tog manuskriptet alvorligt.

Mark

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-06 22:50

Mark Thomas Gazel wrote:

> Problemet var vel, at Stone tog manuskriptet alvorligt.

Jeg ved ikke hvad problemet var, men på IMDB står der:

# Original story author Quentin Tarantino was unimpressed with the
changes made by subsequent scriptwriters, and has virtually disowned
the film. Yet, years later, he used many of the same production
techniques in his "Kill Bill" movies (for instance, the changing film
stock is used during the Pei-Mei scenes in Vol. 2, the use of black and
white, the use of animation during key scenes).

# The film was based on the first feature length script ever written
by Quentin Tarantino. The script was rewritten prior to and during
production. So many people who read the original script, then saw the
movie, told Tarantino his script was better than the film, he actually
published his version of the script.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann