Lej Gratis DVD film...meget nemt
Fra : CIP

Dato : 28-04-06 18:19

Hej Alle

Gå ind på www.lovefilm.dk og brug nedenstående kode:

64384

Du får derefter 30 dages gratis filmleje med 2 film hjemme ad gangen.

Sender du filmene retur igen hurtigt, så sender de dagen efter igen og
på den måde får du mange nye film i løbet af 30 dage.

Når perioden er udløbet opsiger du bare og det har ikke kostet dig en
krone eller du kan fortsætte, hvis du vil, og det kan klart anbefales,
da det er en nem og billig måde at leje film på..

Kan klart anbefales.

Fra : Kasper Møller

Dato : 28-04-06 18:54

"CIP" <Yenc@poweer.dk> wrote:
> [...]
> krone eller du kan fortsætte, hvis du vil, og det kan klart anbefales,
> da det er en nem og billig måde at leje film på..

PLINK, PLONK OG SPLASK = SPAM?

Fra : Just George

Dato : 29-04-06 13:53

Kasper Møller had these thoughts

> PLINK, PLONK OG SPLASK = SPAM?

Det er Lovefilm der spreder det.
Jeg har haft taget kontakt med dem om det, tiltrods af at de
sagtens kan identificere kunden pga koden der bruges, så vil
de ikke gøre noget som helst ved det, så der er kun en vej
og det er at melde idioten til Stofa som kommerciel spam.

--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : PerX ...

Dato : 29-04-06 20:38

In article <Xns97B49754711C5thereisnonetadressco@216.196.109.144>,
thereisnone@tadress.com says...
> [...]
> de ikke gøre noget som helst ved det, så der er kun en vej
> og det er at melde idioten til Stofa som kommerciel spam.

Meld dem til forbruger ombudsmanden.

Fra : Just George

Dato : 29-04-06 20:51

PerX ... had these thoughts

> In article <Xns97B49754711C5thereisnonetadressco@216.196.109.144>,
> thereisnone@tadress.com says...

> Meld dem til forbruger ombudsmanden.

Jeg har kigget lidt på fs.dk, men jeg kunne kun hitte info
om spam mails og ikke om nyhedsgruppe basseret spam.
Men han vil også få et godt gok i nødden af Stofa, da spammen er
sendt under flere aliasser, som jeg lidt senere fandt ud af ved at
kigge grupper igennem jeg ellers normalt ikke besøger.

Fra : Barney Gumble

Dato : 28-04-06 19:20

CIP wrote:
> Hej Alle

Hej du. Nu har du indtil videre spammet 6 grupper med dit lort:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&q=Yenc%40poweer.dk

Håber der er en der gider at klage til din internetudbyder, så du kan få
lukket din linje og til lovefilm.dk så du kan får lukket din konto der også.

Idiot, du burde seriøst skamme dig!

BG

Fra : Kent

Dato : 29-04-06 11:07

"CIP" <Yenc@poweer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> krone eller du kan fortsætte, hvis du vil, og det kan klart anbefales,
> da det er en nem og billig måde at leje film på..

Må din røv klø og dine arme være for korte!!!!!!!!!!!!

Kent.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 29-04-06 14:41

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Må din røv klø og dine arme være for korte!!!!!!!!!!!!

Det er simpelthen for ondt...har prøvet det

Mvh. Brian

Fra : Kent

Dato : 29-04-06 14:47

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:44536cfe$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er simpelthen for ondt...har prøvet det
>
> Mvh. Brian

Nå - har du da haft armen i gips?

Kent.

Fra : Jesper

Dato : 29-04-06 21:36

CIP <Yenc@poweer.dk> wrote:

> www.lovefilm.dk

Kundeservice telefontid:

Mandag, tirdag og onsdag 10-12

Det lyder fantastisk!

http://www.lovefilm.dk/Om_LOVEFiLM
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 30-04-06 07:01

> Kundeservice telefontid:
>
> Mandag, tirdag og onsdag 10-12
>
> Det lyder fantastisk!
>
> http://www.lovefilm.dk/Om_LOVEFiLM

Det er nu ikke så fantastisk. Jeg er medlem, i min prøve periode der var
gratis, gik det rigtig stærkt. Jeg sendte mine to film, og næste dag var de
regristretet og to nye blev sendt afsted. Så er jeg nu røget på det lille
abonnement, en film hjemme af gangen. Nu er tempoet dog blev MEGET langsomt,
så langsomt at lige meget hvor hurtigt jeg ser og sender filmen, så kan jeg
kun nå en film om ugen. Burde i princippet kunne nå to. Desuden så
nedpriorieteres man hvis man ser sine film for hurtigt, det betyder så at
jeg slet ikke får nogle af de nye film jeg har på ønskelisten, de går nemlig
til dem der ser få film....Synes umiddelbart det er mærkeligt at
nedpriorietere dem der ser deres film hurtigt, burde være omvent, de film
jeg har hjemme kommer hurtig i omløb igen.... Er stadig medlem fordi de har
et par gamle film jeg godt vil have set, og så har jeg fået forlænget mit
abonnement et par gange....Men jeg synes faktisk ikke at der er en særlig
god forretning de har stablet på benene. Film udvalget er godt, og ideen er
god, prisen er vel rimelig, ihvertfald hvis de var hurtigere til at sende
nye film....

Men lidt dårlig når de selv skriver på deres side "Hos LOVEFiLM kan vi
tilbyde hurtighed" og "Lej alt du kan fra 99.-" det burde hedde lej 1 film
om ugen for 99.- for mere kan man ikke få lov til.

Mvh,. Brian

Fra : Michael

Dato : 30-04-06 08:08

Jesper skrev:

>Kundeservice telefontid:
>
>Mandag, tirdag og onsdag 10-12
>
>Det lyder fantastisk!
>
>http://www.lovefilm.dk/Om_LOVEFiLM

Weee næsten en forbedring siden de hed Digitarian. Da havde de åbent
mandag, onsdag og fredag fra 10-12. Men man skulle være meget heldig
hvis de gad tage telefonen. Den lakoniske besked på telefonsvaren var
"Vi har telefontid mandag, onsdag og fredag fra 10-12"

Tidligere medlem hos Digitarian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-04-06 10:53

Just George wrote:

> Jeg har kigget lidt på fs.dk, men jeg kunne kun hitte info
> om spam mails og ikke om nyhedsgruppe basseret spam.

Du skalhave fat i markedsføringslovens §6a (blot §6 ifølge den nye
markedsføringslov der træder i kraft den 1/7/2006).

Det er sandsynligvis også en del af brugerens betingelser for hans
internet forbindelse at han ikke må udsende spam.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Just George

Dato : 30-04-06 11:06

Lars Hoffmann had these thoughts

> [...]
>
> Det er sandsynligvis også en del af brugerens betingelser for hans
> internet forbindelse at han ikke må udsende spam.

Så gi'r hans udbyder ham vel et gok i nødden for det, bla pga.
de forskellige aliasser der kan lugte som et forsøg på at omgå
folks killfiltre.

Fra : Just George

Dato : 08-05-06 11:54

CIP had these thoughts

Bare til info om CIP's reklameposterier for lovefilm.dk:
Tak for din mail.

Jeg har sendt en mail til vores kunde at det skal stoppe omgående, ellers
risikere personen lukning af sin konto.

Steffen
StofaNet Support / Abuse Department

Så ved ved fremtidige at Stofa ikke ser igennem fingrene med den slags
reklame posterier.