Lynyrd Skynyrd - free bird - the movie
Fra : Keldo

Dato : 27-04-06 18:32

Tillad mig at gøre lidt reklame: jeg har lige købt Freebird - the movie i TP
for 99,-.

Jeg kan varmt anbefale den til alle der ikke allerede har den og som holder
af Southern Rock. Slutningen er dog urimelig sørgelig med private optagelser
filmstumper af medlemmerne. Selv en "hård" sydstatsrockfan må kæmpe med
tårene

Fra : Claus

Dato : 27-04-06 19:18

Er det en 2-disk udgave?