Star Wars III DVD?
Fra : Anders Houmark

Dato : 27-04-06 18:18

Hejsa..
Jeg har lige fået fingrene i en Star Wars III, Sith-fyrsternes hævn DVD. Det
er den danske 2 disc version og SF-film har haft en finger med i spillet.

Jeg har et problem med denne udgivelse: afspilningen af den!
Sætter jeg den i computeren kommer der et program op som vil afspille
filmen.. Fint med mig, selvom jeg dog foretrækker min PowerDVD (eller VLC
eller WMP classic).. Men der er problemer med afspiller programmet. Jeg kan
hverken holde pause filmen eller spole, og ud over det, så kører videoen
ikke i fuldscreen, men kører i et lille vindue inde i midten af skærmen.
Billedet ligner noget der er løgn, det er virkelig grimt.

Nå, men det er der ikke noget at gøre ved.. Jeg afspiller det da bare i
PowerDVD..... Men nej, det lader sig ikke gøre. PowerDVD tager energien og
skærmbilledet forbliver sort.
WMP classic gider heller intet. VLC kan "afspille" filerne, dog ser man kun
en enkelt frame ca. hvert minut.. ellers er der bare "rod" på skærmen.
Umuligt at se..

Er der nogle der ved hvorfor jeg har disse problemer? Det kan da ikke passe
at dvd'en kun kan afspilles i en stand-alone dvd afspiller (hvor det fint
virker)?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Claus

Dato : 27-04-06 19:25

Min WMP 9 kan godt afspille den normalt ihvertfald ved hjælp af "Filer -
Open (vis alle)"

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-04-06 19:38

> [...]
> passe
> at dvd'en kun kan afspilles i en stand-alone dvd afspiller (hvor det fint

Den virker fint i PowerDVD her hos mig. Den startede ganske vist op i den
medfølgende afspiller som hos dig, men jeg stoppede den bare, startede
PowerDVd og trykkede på Play.

Mvh

C@rsten

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 19:50

Jeg har været ude for noget tilsvarende med en anden film (Shrek, tror jeg),
hvor det hjalp at afinstallere den medfølgende afspiller og geninstallere
Power DVD. Der var åbenbart enelleranden konflikt dér. Prøv det og se om
ikke det hjælper.

Venlig hilsen, Martin Skovbo

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 30-04-06 17:04

Prøv at holde shift ned når du smidder DVD i drevet, det skulle disable
automatisk afspilling..

MVH

Anders

Fra : PerX ...

Dato : 07-05-06 15:42

In article <4454e012$0$84038$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
anm@DONTSPAMMEPLEASEmail.dk says...
> Prøv at holde shift ned når du smidder DVD i drevet, det skulle disable
> automatisk afspilling..

Eller installer TweakUI og slå det permanent fra.