hostel
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-04-06 23:06

den har jeg så lige sidet og set - christ for noget crap - den kan
muligvis anspore splatter fans der kan li at se finger blive skåret af
og tarme i det fri - men ellers så er den ikke bare tynd den er reelt
kedelig ... tarentino er ikke en garenti for kvalitet.
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-04-06 13:08

> [...]
> og tarme i det fri - men ellers så er den ikke bare tynd den er reelt
> kedelig ... tarentino er ikke en garenti for kvalitet.

Tarantino har vist ikke andet med den film at gøre end at hans navn står på
coveret.

Jeg var ellers ok underholdt af filmen. Den har sine øjeblikke og endda et
par rigtig fede scener, bare ærgeligt at den absolut bedste af dem bliver
ødelagt af dårlige effekter (Asiaterens øje, hvad skulle det overhovedet med
for?).

--
-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-06 07:54

On Sun, 23 Apr 2006 14:07:51 +0200, "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk>
wrote:

>Tarantino har vist ikke andet med den film at gøre end at hans navn står på
>coveret.

Hmm meget nok han vil ligge navn til det ... indrømmet den er bedre
filmet ind en almindelig spaltter ... men en spaltter er det nu
stadigt væk

>Jeg var ellers ok underholdt af filmen.

indrømmet det starter meget godt ... med at man følger de her back
packer derres sex scener osv.
men så er det ellers downhill der fra

> Den har sine øjeblikke og endda et
>par rigtig fede scener,

hvad tænker du på ?

> bare ærgeligt at den absolut bedste af dem bliver
>ødelagt af dårlige effekter (Asiaterens øje, hvad skulle det overhovedet med
>for?).

Puuh ja også det - men altså folk der blive sprættet op på x og tværs
- jeg har nu foriøvrigt set en film der var lige så ringe for nyeligt
jeg tror den heder blodrayne ( en vampyr film ).

Vampyr film kan undtagelsvis laves godt som f.eks cooploas Dracula
men jeg har stadigt til gode at se en go splatter film - ikke at jeg
er sart jeg er wild med de her 70 beg, 80 er film som f.eks Hanibal
Holocaust tror jeg den heder.

--
MvH Bo M Mogensen
"This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop
Holly Marie Combs fant site :
http://www.hollymariecombs.dk/ + http://www.beedate.com/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-04-06 09:28

Bo M Mogensen wrote:

> Vampyr film kan undtagelsvis laves godt som f.eks cooploas Dracula
> men jeg har stadigt til gode at se en go splatter film - ikke at jeg
> er sart

Jeg er heller ikke stor splatter fan. Jeg kan godt se en splatter, men
finder ikke at selve genren er et kvalitetsstempel. Men Ichi the Killer
syntes jeg var en klasse bedre end andre splattere jeg har set.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-06 15:54

On 24 Apr 2006 01:27:41 -0700, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Jeg er heller ikke stor splatter fan. Jeg kan godt se en splatter, men
>finder ikke at selve genren er et kvalitetsstempel.

tjaa det er well et sprg om smag - der findes jo folk der samler på
det og det bliver jo produceret i stor stil - men ikke om jeg begriber
hvad folk for ud af det ? altså ...rent pysologisk der er jeg stået af
når tarmene vælter ud også sider jeg egentligt bare og keder mig

men kommer så til at tænke på en film som natural bornt killer - den
synes jeg faktisk er go - ja_da_så go at jeg har købt & betalt den.

men jeg ved ikke om man kan kalde den en splatter ?

Fra : Peter Heide

Dato : 25-04-06 13:40

Tarentino anbefalede Wolf Creek som også er noget
forfærdeligt lort. Så hans anbefalinger skal man ikke give
en skid for. Men Kill Bill 1 , er stadig en fantastisk film,
især den uncuttede japanske version.

Så starten af Hostel`; ved den første fjantede kneppescene
fik jeg nok. Så pisse uoriginalt. Altid det samme !