Titanic 2 - Jack's Back
Fra : Just George

Dato : 22-04-06 20:11

Alle troede at det livet var slut for Jack, da Rose gav slip på ham
og hans krop forsvandt i dybet, men nu Jack er tilbage!
Nu kommer: Titanic 2 - Jack's Back.

Okey okey det er fis og nøgler, men en ganske flot lavet mashup
trailer der viser worst case scenario hvis de fandt på at lave
en Titanic 2.
http://www.easy-sharing.com/394351/Titanic 2 - Jack's Back
(mashup).wmv.html
--
Just George.
Strengere straf til fartbøller:

Fra : Per

Dato : 23-04-06 00:50

> Okey okey det er fis og nøgler, men en ganske flot lavet mashup
> trailer der viser worst case scenario hvis de fandt på at lave
> [...]

Linket virker ikke....

Fra : Just George

Dato : 23-04-06 09:35

Per had these thoughts

> Linket virker ikke....

Copy og paste link, du mangler sikkert den sidste del af linket i
linie 2.

Fra : Brian K

Dato : 24-04-06 13:45

"Just George" <thereisnone@tadress.com> skrev i en meddelelse
> Per had these thoughts

> Copy og paste link, du mangler sikkert den sidste del af linket i
> linie 2.

Eller brug dette:

http://www.collegehumor.com/movies/1679854/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-04-06 10:26

> Alle troede at det livet var slut for Jack, da Rose gav slip på ham
> og hans krop forsvandt i dybet, men nu Jack er tilbage!
> Nu kommer: Titanic 2 - Jack's Back.

Nu har jeg aldrig troet på der ville komme en Titanic II. Men hvis der
gjorde, troede jeg den ville handle om, at Titanic vender tilbage og nakker
isbjerget.

Mark

Fra : Just George

Dato : 23-04-06 11:05

Mark Thomas Gazel had these thoughts

> Nu har jeg aldrig troet på der ville komme en Titanic II. Men hvis der
> gjorde, troede jeg den ville handle om, at Titanic vender tilbage og
> nakker isbjerget.

Eller en del af en ny Star Trek film der omhandler et tidsrejse skib,
som rejser tilbage i tiden og redder mennesker fra katastrofer, for så
at tage dem med tilbage til det 29'ende århundrede fordi at mennesket
er ved at uddø pga krig med andre planeter igennem de sidste århundreder,
der har gjordt at mennesket er blevet reduceret til få millioner.
De redede bliver så erstattet med tomsjælede kloner, som er i tilpas
kvalitet til at mennesket fra det 18, 19 og 20'ende århundrede
ikke kan se nogen forskel på originalerne og klonerne.
En film hvor at det skide primære direktiv er blevet skrottet og hvor
der kun tæller en ting: Overlevelse for en hver pris.

Fra : Just Johnny

Dato : 23-04-06 15:14

Just George posted the following:

> [...]
>En film hvor at det skide primære direktiv er blevet skrottet og hvor
>der kun tæller en ting: Overlevelse for en hver pris.

Et plot som er lånt fra filmen "Millennium" med Kris Kristofferson
tilbage fra 1989. Dér var det så blot flystyrt det drejede sig om.

Men nu kunne man jo sagtens lave en form for sequel til Titanic, og så
blot bygge historien over søsterskibet Britannic. Hun blev omdesignet
efter at Titanic var gået ned, så det skulle være *helt* usynkeligt.
Resultat var dog ikke helt godt nok: Hun forliste et par år efter og
sank faktisk hurtigere end Titanic!

Der var så bare redningsbåde nok, så de fleste overlevede, men
Hollywood kunne sikkert nok lave en god historie ud af det
alligevel...

--
Webmaster of 'JJJBCW':
Just Johnny's JAMES BOND Comics Website

Fra : Just George

Dato : 24-04-06 13:41

Just Johnny had these thoughts

> [...]
>
> Der var så bare redningsbåde nok, så de fleste overlevede, men
> Hollywood kunne sikkert nok lave en god historie ud af det

Idéen med Britannic har de allerede gjort i 2000:
www.imdb.com/title/tt0190281/

Men en film kunne laves over den 3de søster: Olympic.
I 1915 sejlede hun ind i en Tysk U-båd (U103) og sank derved
U-båden (true story).
Der kunne man bygge en krigsfilm op omkring det der skete, Hollywood
har det med at lyve i alle deres krigsfilm, so here it goes:
Den Tyske U-båd U103 sendes ud på en hemmelig mission for at sænke Olympic
og derved knække Britternes rygrad, men Kaptajen på Olympic aner uråd og en
forfølgelse påbegyndes som så tilsidst ender i en face to face
konfrontation imellem de 2 Kaptajner: Olympic vs U103.
U-Båden sender torpedos afsted mod Olympic, men misser og Olympic
sejler frontalt ind i U-båden som så derved synker til bunds.
Olympic ses nu sejle videre imod England fulgt af fanfare musik.

Fra : Drummer34

Dato : 25-04-06 07:03

> [...]
> sejler frontalt ind i U-båden som så derved synker til bunds.
> Olympic ses nu sejle videre imod England fulgt af fanfare musik.

Nej hvis det skal være rigtig Hollywood så skal alle medvirkende være
amerikanere så plottet må være at de kujonagtige englændere går i bådene og
flygter og en lille amerikansk besætning der tilfældigvis var ombord
overtager skibet, sænker u-båden og sejler ind i new york til slæbebådenes
sprøjten og med Stars and Stripes drønene.

Glem ikke at det var Amerikanerne der vandt begge verdenskrige helt alene,
de andre var nærmest i vejen.....

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 10:53

On 25 Apr 2006 06:02:58 GMT, Drummer34 wrote:

> Glem ikke at det var Amerikanerne der vandt begge verdenskrige helt alene,
> de andre var nærmest i vejen.....

Det er da en misforståelse af rang. Hvis ikke russerne - under store
lidelser og kolossale tab - havde slidt 2/3 af de tyske styrker op på
østfronten, havde de vest-allierede ikke fået en fod til jorden.

Læs nogle bøger om anden verdenskrig og du vil forstå, at du ikke bare kan
ignorere Englands del af sejren.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : No Humor Man

Dato : 25-04-06 11:05

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> østfronten, havde de vest-allierede ikke fået en fod til jorden.
> Læs nogle bøger om anden verdenskrig og du vil forstå, at du ikke bare kan

Tror at bemærkningen var ment som at "amerikanerne tror" og ikke hvad
han selv tror. .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Just George

Dato : 25-04-06 12:27

No Humor Man had these thoughts

> Tror at bemærkningen var ment som at "amerikanerne tror" og ikke hvad
> han selv tror. .)

Jaaa, den duftede lidt meget af sarkasme den der fra Drummer34
Men sådan er det når US'erne får deres lands historie fra Hollywood.
De tror mere på Hollywood end eks Discovery eller NGC.

Fra : No Humor Man

Dato : 25-04-06 20:40

Just George wrote:
> [...]
> Men sådan er det når US'erne får deres lands historie fra Hollywood.
> De tror mere på Hollywood end eks Discovery eller NGC.

Har de ikke også deres helt egne versioner af de kanaler? Hvem ved hvad
de viser der!? .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Drummer34

Dato : 26-04-06 08:01

> Har de ikke også deres helt egne versioner af de kanaler? Hvem ved hvad
> de viser der!? .)

Jo de har, for slet ikke at snakke om "Fox News" der sender nyheder hvor
sandheden er MEGET konservativt anskuet. Mange amerikanere er utroligt
uvidende om hvad der foregår udenfor "Gods Own Country"

Fra : Drummer34

Dato : 26-04-06 07:58

Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk> wrote in

> [...]
> østfronten, havde de vest-allierede ikke fået en fod til jorden.
>
> Læs nogle bøger om anden verdenskrig og du vil forstå, at du ikke bare

Ja beklager meget, jeg var rygende sarkastisk men den gik åbenbart hen
over hovedet på dig

Jeg tror skam at både Englænderne-russerne og franskmændene(de frie
franske) spillede en meget stor rolle i at slå tyskerne men utroligt
mange amerikanere har svært ved at fatte det. Jeg diskuterede sprog med
nogle af dem engang på en debatside og en af dem ville sk* ikke lære
fremmedsprog. Hvis han engang kom til Frankrig ville han da bare minde
dem om hvem der vandt anden verdenskrig og at de så sandelig burde kunne
tale engelsk i taknemmelighed...... Jeg foreslog ham at han skulle prøve
at gå ind på en cafe i Marseille og slynge den bemærkning ud så havde vi
da et r*vhul mindre at bekymre os om

Men specielt film som "U671" og "Pearl Harbour" (Og af lidt ældre dato
"Sergeant York" som kan ses på TCM af og til) har givet amerikanerne
indtrykket af at de vandt krigene, de andre var stort set bare tilskuere.

Senest har der været et par film om Balkan konflikten hvor den heltmodige
amerikaner kæmper med de ubeslutsomme europæiske ledere f.eks : "Behind
enemy lines" http://us.imdb.com/title/tt0159273/ Hvor Nato's europæiske
ledere nærmest er skurke. Herlig opførsel af "Uncle Sam"........NOT!!!

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-06 10:02

On 26 Apr 2006 06:57:59 GMT, Drummer34 wrote:

> Ja beklager meget, jeg var rygende sarkastisk men den gik åbenbart hen
> over hovedet på dig

Hæ, den smuttede

> Men specielt film som "U671" og "Pearl Harbour" (Og af lidt ældre dato
> "Sergeant York" som kan ses på TCM af og til) har givet amerikanerne
> indtrykket af at de vandt krigene, de andre var stort set bare tilskuere.

Jeg mindes en gammel vittighed om bedstefaderen, der havde fortalt
barnebarnet om sine bedrifter som modstandsmand under besættelsen. Knægten
udbrød: "Jamen bedstefar, hvad lavde så alle de andre frihedskæmpere"?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Drummer34

Dato : 28-04-06 10:58

> Jeg mindes en gammel vittighed om bedstefaderen, der havde fortalt
> barnebarnet om sine bedrifter som modstandsmand under bes‘ttelsen.
> Kn‘gten udbr›d: "Jamen bedstefar, hvad lavde s† alle de andre
> frihedsk‘mpere"? --

Eller den om de to mænd der sidder og udveksler krigsminder så siger den
ene: "Gud og hvermand påstår efterhånden at de var med til at sprænge Fyns
Forum i luften i 1944". ""Hvis de alle havde ret havde de slet ikke kunnet
være i bygningen" .......

"Jeg VED vi ikke var så mange" .............

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 24-04-06 17:01

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg aldrig troet på der ville komme en Titanic II. Men hvis der
> gjorde, troede jeg den ville handle om, at Titanic vender tilbage og
> nakker isbjerget.

"Titanic 2, Ice-cold vengeance"

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke