munich ( varm anbefaling )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-04-06 18:44

ja jeg ved ikke lige hvordanman staver til munich men det er noget i
retten af munchen på ... ja fuck det .. ne by i tyskland.

anyway sad og så den i morges og det er suverent den bedste film jeg
har set længe - han kan jo godt ham spilberg når han vil !

jeg synes ellers der gik mange år hvor hans eneste bemærkelsværdige
film var empire of the sun - der tilgendgæld også er fremragende.
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-04-06 20:11

> jeg synes ellers der gik mange år hvor hans eneste bemærkelsværdige
> film var empire of the sun - der tilgendgæld også er fremragende.

siden empire of the sun, tror jeg nu nok jeg kunne finde et par titler mere
fra hans hånd der er bemærkelsesværdige... ja faktisk fantastiske, men ok
empire of the sun ER en god film

glæder mig til munich
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-04-06 23:09

On Sat, 22 Apr 2006 21:11:29 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>siden empire of the sun, tror jeg nu nok jeg kunne finde et par titler mere
>fra hans hånd der er bemærkelsesværdige...

schindlers list er go - hans skide dinosauro film er intet bevendt

>ja faktisk fantastiske, men ok
>empire of the sun ER en god film

Den er formidabel ... specilt scenen med drengen på taget - der hvor
han står og råber af en flyver ...

>glæder mig til munich

Den er skide god ...

Fra : John Hinge

Dato : 23-04-06 09:43

On 23 apr 2006 Bo M Mogensen was heard to say:

> Den er formidabel ... specilt scenen med drengen på taget - der
> hvor han står og råber af en flyver ...

Allerede i den film viste Christian Bale tegn på at han var en
rigtig dygtig skuespiller. Og det har jo holdt stik.
Hvad man ellers synes om selve filmene, så synes jeg at hans indsats
i film som Equilibrium og Batman Begins er ret forrygende, han har et
eller andet 'farligt' over sig.. Jeg tror det er det der menes med
udtrykket 'ruggedly handsome' egentlig.. :)
--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-06 07:46

On 23 Apr 2006 08:43:24 GMT, John Hinge
<sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

> [...]
>eller andet 'farligt' over sig.. Jeg tror det er det der menes med
>udtrykket 'ruggedly handsome' egentlig.. :)

Tjaa det er der nok noget om - men jeg synes han beviser som
skuspiller han spiller på mange tangenter - i filmen - fra at være en
normal mand der bliver jæger til en mand der jeg ved ikke om man kan
sige han går ned men er temligt slidt og presset til sidst og han
klare alle personage flot !

--
MvH Bo M Mogensen
"This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop
Holly Marie Combs fant site :
http://www.hollymariecombs.dk/ + http://www.beedate.com/

Fra : Kostas

Dato : 26-04-06 23:13

> [...]
> eller andet 'farligt' over sig.. Jeg tror det er det der menes med
> udtrykket 'ruggedly handsome' egentlig.. :)

Så se ham lige i the Machinist - den spiller han ret godt i syntes jeg.
Lidt overset film efter min mening.

mvh

Kostas

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-06 22:55

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
>
> jeg synes ellers der gik mange år hvor hans eneste bemærkelsværdige
> film var empire of the sun - der tilgendgæld også er fremragende.

den følelse af paranoia vores kære hovedperson får, formår han at lade
sive igennem lærredet så det batter.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 26-04-06 17:53

On Fri, 21 Apr 2006 23:55:24 +0200, "Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk>
wrote:
>den følelse af paranoia vores kære hovedperson får, formår han at lade
>sive igennem lærredet så det batter.

Jeg forstod aldrig helt ikke hvorfor det skulle være synd for denne
lejemorder (Eric Bana) at han selv blev jaget. Ej heller konflikten
mellem at være en regeringssponseret morder og familiefar forekom
mig særlig interessant. "Jeg er morder - mine kone forstår mig ikke."

Filmen gjorde da også meget ud af at vise palæstinenserne som de
onde (hvilket de skam også var, IMHO). Men derfra til at skulle
synes at det var synd for Mossad-agenten, at han ikke kunne få
familieliv og gengældelsesmord til at gå op i en højere enhed,
kunne jeg ikke være med.

--
"Vegetaren Hitler spiste mange flødeskumskager i sine sidste måneder
men var ellers ikke nogen grådig egoist." - Bo Warming

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-04-06 22:36

On Wed, 26 Apr 2006 18:52:46 +0200, Jesper B. Nielsen
<jesper.nielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>synes at det var synd for Mossad-agenten, at han ikke kunne få
>familieliv og gengældelsesmord til at gå op i en højere enhed,

Spielberg ville nok bare fortælle at vi alle kan blive mordere bare vi
er presset nok og at der er en lille forskel på god og ond.
Syntes ikke den var noget jeg gider se igen men rimelig ok.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel