re- krigs dramaer
Fra : Per Andersen

Dato : 22-04-06 11:38

personligt finder Saints and Soldiers rigtig god.
har købt Twin sisters men har ikke set den endnu.
Sophie Scholl er såmænd udemærk
Hitler - The rise of evil minder meget om den tidligere version MAX
Head in the clouds er også en god film mens jeg finder The Rocketpostet lidt
kedelig, men måske skal den bare ses en gang mere.

Andre film :

U-571 - ok
Sands of Iwo Jima - ok
Das boot - forrygende
Ambush - forrygende
Harts war - ok
Kellys helte - lidt komedie men ok
The devils arithmetic - ok
Broen ved Arnheim - god
The grey zone - god
Løgneren - god
when trumpets fade - rigtig god
uprising - rigtig god
Memphis Belle - god
Winther war - god

som du nok kan læse så er jeg også selv bidt af en gal krigsfilm og glæder
mig til den kommende produktion af Clint Eswood og Paul Haggis "Flags of our
fathers" og så går der rygter om en produktion tilsvarende "Bond of
Brothers" men som foregår i 2. verdens krigs Stillehav mod japan.

per

Fra : Mr. D

Dato : 23-04-06 00:01

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Head in the clouds er også en god film mens jeg finder The Rocketpostet
> lidt kedelig, men måske skal den bare ses en gang mere.

Jamen du har jo set alle de film, jeg går og bejler lidt til. Kan du ikke
give os en tilbagemelding, når du har set Twin Sisters?

> Andre film :
> Sands of Iwo Jima - ok
> Ambush - forrygende
> The devils arithmetic - ok
> The grey zone - god
> Løgneren - god
> when trumpets fade - rigtig god
> uprising - rigtig god
> Memphis Belle - god
> Winther war - god

Dem tror jeg faktisk ikke jeg har set nogen af.

> [...]
> our fathers" og så går der rygter om en produktion tilsvarende "Bond of
> Brothers" men som foregår i 2. verdens krigs Stillehav mod japan.

Er der ikke noget med at Clint ville lave to udgaver af en film fra 2.
verdenskrigs Stillehavkampe? En set fra USAs side og en set fra japsernes
side

simon