Nolimits.tv er lukket
Fra : Lars

Dato : 19-04-06 12:40

Så er Nolimits.tv åbenbart lukket. Man kan ikke komme i kontakt med
firmaet, hverken på mail eller telefon. Men det lykkedes dem at trække
199 kr 2 gange inden for en uge og alle henvendelser er sket forgæves.
Så jeg prøvede at skrive til dem på alle de e-mail adresser jeg havde
for at få tilbageført pengene. På den ene e-mail adresse fik jeg et
pænt svar tilbage.

Hej Lars,

Jeg ved ikke hvor du har min e-mail fra, men jeg må have sendt dig en
mail fra min private konto ved en fejl, da jeg arbejdede for
Nolimits.tv A/S.

Jeg har ingen kontakt til firmaet mere, men har talt med en tidligere
kollega, og det ser ud til at firmaet er lukket. Han blev selv sendt
hjem for snart 14 dage siden med besked om at der ikke var mere
arbejde.

Med venlig hilsen

Bendt.

Men det er jo vældig smart at de skynder sig at trække penge på deres
kunders dankort og så lukker firmaet. Heldigvis kan man gå ned i
banken og stoppe overførslen. Har lige snakket med min bank. Men de
mente at jeg lige skulle vente en uge med at få lavet en
tilbageførsel, for det er jo en alvorlig sag.

--
/Lars

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 19-04-06 13:43

Lars <lars@spammers-go-to-hell.invalid> skrev:

> [...]
> Men de mente at jeg lige skulle vente en uge med at få lavet en
> tilbageførsel, for det er jo en alvorlig sag.

Du skal ikke vente en uge. Banken skal tilbageføre pengene med det
samme. Det eneste krav de kan stille er, at du skal have forsøgt at få
pengene igen, men det er ofte ikke rigtigt muligt med et lukket firma.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 20-04-06 09:53

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal ikke vente en uge. Banken skal tilbageføre pengene med det
> samme. Det eneste krav de kan stille er, at du skal have forsøgt at få
> pengene igen, men det er ofte ikke rigtigt muligt med et lukket firma.

Sjovt nok er deres kontaktoplysninger slettet fra deres hjemmeside. Er der
ikke en måde hvorpå man kan finde ud af, hvem der ejer domænet nolimits.tv?

Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-04-06 10:18

Den 20-04-06 10.52 skrev Martin Møller følgende:
> Sjovt nok er deres kontaktoplysninger slettet fra deres hjemmeside. Er der
> ikke en måde hvorpå man kan finde ud af, hvem der ejer domænet nolimits.tv?

Du kan finde både navn, adresse og telefonnummer på: http://www.tv.

Brug funktionen til at se, om domænet er ledigt. På svarsiden klikker du
på nolimits.tv, så får du de ønskede oplysninger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.

Fra : Lars

Dato : 20-04-06 10:28

Martin Møller skrev:

>"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

>Sjovt nok er deres kontaktoplysninger slettet fra deres hjemmeside. Er der
>ikke en måde hvorpå man kan finde ud af, hvem der ejer domænet nolimits.tv?

Jeg kan da godt finde deres kontaktoplysninger:
http://www.nolimits.tv/FrontEnd/WebPages/Info/InfoPage.aspx?PageID=13

Nolimits.tv A/S
P.O. Box 59
2950 Vedbæk
Email: kundeservice[at]nolimits.tv
Tel: 70 20 05 36

CVR/SE: 27414044

Jyske Bank
Reg. Nummer: 7187
Konto Nummer: 1107851

Domænet nolimitstv.dk peger på nolimits.tv og dk-hostmaster siger det
her:

Domænenavn:   nolimitstv.dk
DNS:   nolimitstv.dk
Registreret:   2003-10-01

Registrant:
Bruger-id:   NA2889-DK
Navn:   Nolimitstv AS
Adresse:   Margrethe Alle 2 A
Postnr. & by:   2950 Vedbæk
Land:   Danmark
Telefon:   +45 45 86 58 60

Fuldmægtig:
Bruger-id:   NA2890-DK
Navn:   Nolimitstv AS
Att.:   Miguel Gil
Adresse:   Margrethe Alle 2 A
Postnr. & by:   2950 Vedbæk
Land:   Danmark
Telefon:   +45 45 86 58 60

Men prøver man at ringe på nummeret så er det samme besked som man får
når man ringer på deres 70 nummer.

--
/Lars

Fra : Jan

Dato : 20-04-06 12:03

fra publi-com.dk

NOLIMITS.TV A/S
Abonnement: Abonnér på denne virksomhed
Cvr-nr: 27414044
Startdato: 30.10.2003
Ophørsdato:
Adresse: Margrethe Alle 2 A
2950 Vedbæk
Telefon:
Fax:
Email:
Branche: 714010 Udlejning af videobånd og dvd'er
Virksomhedsform: 60 Aktieselskab
Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 5-9 (3. kvartal 2005)
Reklamebeskyttelse: Nej

Binavn(e): NOLIMITSTV A/S
NOLIMITTV A/S

Senest offentliggjorte regnskab: 29.04.2005
Regnskabsår: Fra 01.01 til 31.12
Journalsager: Ingen verserende sager.
Seneste registrering: 18.04.2006

Køb regnskaber: Klik her for en liste over tilgængelige regnskaber

Andre produkter: Klik her for en liste over andre produkter

P-numre for denne virksomhed: 1010182618 (NOLIMITS.TV A/S)

/Jan

Fra : Martin Møller

Dato : 21-04-06 11:16

Så er der vel ikke andet at gøre end at møde personligt op på hans adresse.

Martin

Fra : Lars

Dato : 22-04-06 20:51

Martin Møller skrev:

>Så er der vel ikke andet at gøre end at møde personligt op på hans adresse.

Lidt svært når man bor på Bornholm :-/

--
/Lars

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 19-04-06 20:35

> [...]

> mente at jeg lige skulle vente en uge med at få lavet en
> tilbageførsel, for det er jo en alvorlig sag.

Jeg er lige startet så de har ikke nået at trække penge fra mig. Jeg
undrede mig også lidt over der ikke er blevet sendt nogle film til mig.
Og så har jeg stadig en af deres film hjemme, men intet brev at sende
den i. Gad vide om de svare på en mail omkring det:) jeg prøver lige
senere.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Lars

Dato : 19-04-06 21:41

Nick Bødker Holmberg skrev:

> [...]
>Og så har jeg stadig en af deres film hjemme, men intet brev at sende
>den i. Gad vide om de svare på en mail omkring det:) jeg prøver lige

Hold øje med dit konto udtog for de sidder åbenbart stadig i deres
bogholderi og trækker på dankort. Jeg blev trukket d. 12 april og igen
d. 18 april (i går). Så de kan nå at trække mange gange før de kommer
under konkursbehandling eller hvad der nu sker med dem.
Meld lige tilbage hvis det lykkes dig at få et svar fra dem. Jeg har
skrevet mange e-mail til dem her de sidste par dage. Nogen af dem ret
harmdirrende. (jeg er ret rasende på dem).
Jeg har også 2 film hjemme. Og heller ikke nogen returkuvert. Og har
spurgt dem hvad jeg skal gøre med dem.. Men nu får vi jo se om de
overhovedet svarer. Hvad jeg dog ikke regner med de gør efterhånden.

--
/Lars

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-04-06 08:17

Lars wrote:
> Jeg har også 2 film hjemme. Og heller ikke nogen returkuvert. Og har
> spurgt dem hvad jeg skal gøre med dem.. Men nu får vi jo se om de
> overhovedet svarer. Hvad jeg dog ikke regner med de gør efterhånden.

Jeg er i samme situation. Har også 2 film hjemme. Jeg vil få min bank
til at spærre for overførsler til dem på mandag.

Nu vil jeg da gerne fortsætte med at leje film. Er der nogen der kender
til lignende firmaer herhjemme?

Fra : M. Andersen

Dato : 22-04-06 13:01

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at spærre for overførsler til dem på mandag.
>
> Nu vil jeg da gerne fortsætte med at leje film. Er der nogen der kender
lovefilm.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-04-06 14:15

M. Andersen wrote:
> lovefilm.dk

Det tidligere Digitarian Der er jeg også abonnent i øjeblikket, men
der er desværre enkelte film de mangler. Det problem synes jeg er endnu
større hos http://www.lejdvdfilm.dk/ . Skal også lige have kigget lidt
http://www.playtimeclub.dk/ , men de er lidt dyrere end Lovefilm. Men
andre er der vel egentlig heller ikke?

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 22-04-06 14:56

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> Det tidligere Digitarian Der er jeg også abonnent i øjeblikket, men
> der er desværre enkelte film de mangler. Det problem synes jeg er endnu
> større hos http://www.lejdvdfilm.dk/ .
de er hvis også lukket http://www.lejdvdfilm.dk/page.asp?pageid=24

mvh
Henrik, Holstebro

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-04-06 15:50

Henrik Skjærbæk wrote:
> de er hvis også lukket http://www.lejdvdfilm.dk/page.asp?pageid=24

Tja. Men det ser ud til at man stadig kan oprette sig som ny bruger.
Hmm....

Fra : Lars

Dato : 22-04-06 20:57

Per Nielsen skrev:

>Tja. Men det ser ud til at man stadig kan oprette sig som ny bruger.
>Hmm....

Det kan man jo også hos Nolimits :(

--
/Lars

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-04-06 12:23

Lars wrote:
> Det kan man jo også hos Nolimits :(

Ja, men det kan vist ikke anbefales i øjeblikket

Fra : MrXX

Dato : 24-04-06 15:48

øåØåJeg stoppede hos NL for ca. 1 måned siden efter 2 mdr. De leverede ah..til..
Jeg forsøgte at kontakte dem uden held i ca en uge før jeg tog skeen i den
anden hånd.
Ved at søge på firmaet på Krak.dk kan man se bestyrelsen og der er bla.
Miguel Jose Gil og Julia Weise Hellum, det viser sig at de 2 bor sammen. Hvis
man søger på Julia Hellum på De Gule Sider, så får man et nummer til én der
bor på Vedbæk Strandvej. Jeg ringede til nummeret og fik Miguel i røret, efter
lidt undskyldninger fra hans side aftale vi at han skulle sende mig en check
hvilket han også gjorde....
Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : muddermanden@gmail.c~

Dato : 28-04-06 12:31

Ja det er Miguel Gil der er indehaver af Nolimits.tv A/S gennem firmaet
Mathalex ApS der er et holdingselskab.
Firmaets post adresse er j.f. Erhvervs og selskabsstyrelsen

Nolimits.tv A/S
Margrethe Allé 2A
2950 Vedbæk

Julia Weise Hellum og Miguel Gil har jf. Krak samme adresse som firmaet.

Fra : D9N

Dato : 11-05-06 20:12

<muddermanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Nolimits.tv er gået konkurs i April måned, men Kurator Jørgen Frandsen (
tlf. 33124522 hvis man skal have penge retur) vil ikke pille hjemmesiden
ned, eller standse for indbetalingerne, derfor har jeg anmeldt begge parter
for bedrageri i dag, til Hørsholm Politi. samt kontaktet EB for at få noget
i der, så vi kan se hvor mange der har penge i klemme.

skal man have sine penge tilbage, så skal man kontakte Kurator, og gøre sit
krav.

og nægter han og man har betalt efter 22/4-06 så politianmeld begge parter.

vh
D9N

Fra : Lars

Dato : 22-04-06 20:54

Per Nielsen skrev:

>Det tidligere Digitarian Der er jeg også abonnent i øjeblikket, men
>der er desværre enkelte film de mangler. Det problem synes jeg er endnu
> [...]
Lejdvdfilm har indstillet deres udlejning af film. Og har ikke
opdateret deres side på længe. Jeg havde et prøveabonnement hvor det
lykkedes mig at få 2 film på 10 dage, selvom jeg havde meldt mig til
et 4 films abonnement. Så jeg meldte mig hurtigt ud igen.

--
/Lars

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-04-06 12:22

Lars wrote:
> [...]
> lykkedes mig at få 2 film på 10 dage, selvom jeg havde meldt mig til
> et 4 films abonnement. Så jeg meldte mig hurtigt ud igen.

Jeg har også haft et prøveabonnement der. Leveringen var fin, men deres
udvalg af de nyeste film ikke stort nok, så jeg stoppede efter
prøveperioden.

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 22-04-06 10:32

> [...]

> spurgt dem hvad jeg skal gøre med dem.. Men nu får vi jo se om de
> overhovedet svarer. Hvad jeg dog ikke regner med de gør efterhånden.

De har stadig ikke trukket nogen penge, og har ikke svaret på min mail.
Ærgeligt de lukkede, men de 10-12 gratis dage jeg nåede var da gode nok.

Jeg skal nok skrive hvis de svarer på min mail, men som du selv skriver
sker det nok ikke.

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk