tv2 film
Fra : sleepflower

Dato : 17-04-06 10:15

Tv2 film

jeg var ´så glad for at jeg havde fået den permanent , men der er godt nok
meget skidt på den. Jeg er ret irriteret over at der kun er amerikanske film
på den hver dag. Når jeg tjekker programmet, er det amr film amr film amr
fil.
Det er da så mange gode ikke amerikanske film, så hvorfor kan de ikke vise
nogle af dem?
Hvordan fungerer deres programsætning? er det film de i forvejen har
liggende i nogle kasser i kælderen eller køber de faktisk nye engang
imellem?

--
besøg studenterhus Århus på www.studenterhusaarhus.dk

Fra : Bagmanden

Dato : 17-04-06 10:56

sleepflower wrote:
> Tv2 film

> Hvordan fungerer deres programsætning? er det film de i
> forvejen har liggende i nogle kasser i kælderen eller køber de
> faktisk nye engang imellem?

TV stationerne vil gerne købe de "gode" film, altså dem der har
et stort "kundeunderlag" og dermed populærer.

Sælger (film/tv industrien) vil gerne sælge, men sælger kun
filmene i en pakke med en røvfuld andre film som de ellers ikke
ville kunne af med! ... og der er selvfølgelig kun en stor film i
en pakke, forstås! Man er vel købmand!

Derfor står køber i den situation at de tyve, tredive film de
gerne vil have medfører en sand byge af B C D E film, som de, nu
når de har betalt for dem, putter ind som filmfyld på din
filmkanal.

Så tilbage til dit spørgsmål.
Programsætningen er givet på forhånd: Hvad der er købt vil blive
vist på din skærm!!

--
F.B.

Fra : Klaus G.

Dato : 18-04-06 21:00

> Programsætningen er givet på forhånd: Hvad der er købt vil blive
> vist på din skærm!!

Og helst en 7-10gange når vi snakker tv2 film...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 18-04-06 21:29

Klaus G. wrote:

> Og helst en 7-10gange når vi snakker tv2 film...

Det har aldrig indgået i konceptet at de kun ville vise hver film én
gang. Det ville kræve at de købte *mindst* 11 x 365 = 4015 film pr år.

Jeg synes konceptet med filmkanaler, a'la TV2Film, er udmærket. Det er
kun implementeringen jeg er utilfreds med.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jubii

Dato : 18-04-06 21:35

On Tue, 18 Apr 2006 22:00:18 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote:
in dk.kultur.film

>Og helst en 7-10gange når vi snakker tv2 film...

Husk lige at seerne er et nødvendigt onde for tv2, det er reklamerne der tæller,
og kan de fuppe firmaerne med et seerfuptal, så går den jo.
Hvilke film og øvrige programmer tv2 sender mellem reklamerne er de da lige
glade med.