En soap
Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 10-04-06 10:16

Jeg kunne godt tænke mig at høre forskellige tolkninger på
slutningen af "En soap".

Springer Charlotte ud som lesbisk, eller er hun forelsket i den
transseksuelle mand?

VH

Tommy

Fra : Keldo

Dato : 10-04-06 11:28

<tommyhansenjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg kunne godt tænke mig en spoiler advarsel

Fra : Claus

Dato : 10-04-06 23:43

[...]

Har netop set den til aften. Den er ganske okay. Det kunne selvfølgelig være
pikant om hun er til den ene eller den anden side, men dybest set tror jeg
ikke, det er pointen. Det handler om at finde kærligheden til et andet
menneske - og til sig selv - uanset køn, men der er nok også et element af
lesbisk kærlighed samtidig...