poesidon - trailer
Fra : Brian K

Dato : 09-04-06 04:30

Den ser da RET spændende ud - (der er noget om at den har været ekstrem dyr
i produktion)

http://www.apple.com/trailers/wb/poseidon/

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-04-06 09:16

On Sun, 9 Apr 2006 05:29:49 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Den ser da RET spændende ud - (der er noget om at den har været ekstrem dyr
>i produktion)
>
>http://www.apple.com/trailers/wb/poseidon/

Selvom den er dyr behøves den ikke være god :)
Tyske instruktører i Hollywood blahhhhhhhhh..

ca 140 000 000$
http://www.imdb.com/title/tt0409182/business

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : John Hinge

Dato : 09-04-06 10:40

On 09 apr 2006 Morbid Angel was heard to say:

> Selvom den er dyr behøves den ikke være god :)
> Tyske instruktører i Hollywood blahhhhhhhhh..

Pmvendt kan man da sige at Wolfgang Petersen ikke er en helt
dum instruktør.
Jeg synes da f.eks. fint om både bl.a. Perfect Storm og Das boot

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Jakob

Dato : 09-04-06 17:44

John Hinge wrote:

> Pmvendt kan man da sige at Wolfgang Petersen ikke er en helt
> dum instruktør.
> Jeg synes da f.eks. fint om både bl.a. Perfect Storm og Das boot

Das Boot står for mig som en af de helt store filmoplevelser, men fårk
hvor jeg synes The Perfect Storm var ringe...

--
Jakob

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-06 19:12

Brian K wrote:
> Den ser da RET spændende ud - (der er noget om at den har været ekstrem dyr
> i produktion)
>
> http://www.apple.com/trailers/wb/poseidon/

Det ligner noget der er set en million gange f'ør - blot tilsat lidt
ekstra dollars. Hvor mange film kender i ikke der omhandler et stort
skib der bliver vippet rundt, og hvor de forskellige ombordværrende
så skal undslippe i live?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-04-06 19:31

"Lars Hoffmann" skrev i en meddelelse

> [...]
>ekstra dollars. Hvor mange film kender i ikke der >omhandler et stort
>skib der bliver vippet rundt, og hvor de forskellige >ombordværrende

Ikke meget løgn ,, er det ikke bare et remake af denne her
http://www.imdb.com/title/tt0069113/
nomineret til flere Oscars i 1973

Michael Meidahl Jensen

Med venlig hilsen