Hvilken film? Spoiler, men ved ikke til hv~
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 07-04-06 17:34

Jeg så en thriller (tror jeg) for et par år siden. Den handlede om et
sindsygehospital. Der kom en journalist (mener jeg) og skulle skrive en
artikel om stedet.
Da filmen slutter finder man ud af, at journalisten i virkeligheden var den
sindsyge han skulle skrive om og han nu er på vej til et nyt hospital.

Ikke så meget at gå ud fra, men håber der er en som kan huske navnet på den.
Den kom i 2004 mener jeg.

-Lasse

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-04-06 18:22

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke så meget at gå ud fra, men håber der er en som kan huske navnet på

Spoiler for Session 9.

Måske er det denne?
Session 9 fra 2001
http://www.imdb.com/title/tt0261983/

På dansk Dødens Hospital. Det er samme plot så vidt jeg husker, blot med
nogle håndværkere.. :)

Mvh. Martin

Fra : Poul Møller

Dato : 07-04-06 20:48

> Ikke så meget at gå ud fra, men håber der er en som kan huske navnet på
> den.
> Den kom i 2004 mener jeg.
>
> -Lasse

Jeg kan ikke huske hvad den hedder men jeg ved den har været i tv for nylig
(læs ½ år ) Helt til slut ser man hovedpersonen igennem hospital døren hvor
kammeraet så zoomer ud og så slutter filmen, sellen er overmalet med ord.
Har jeg ikke ret Lasse.

Hilsen Poul E M

Fra : Eivind

Dato : 07-04-06 21:23

> [...]
>
>Ikke så meget at gå ud fra, men håber der er en som kan huske navnet på den.

kan det være denne? Jeg fik aldrig set den, introen er temmelig
mærkelig.

Madhouse (2004)
http://www.imdb.com/title/tt0363276/

Fra : Poul Møller

Dato : 07-04-06 22:01

> Madhouse (2004)
> http://www.imdb.com/title/tt0363276/

Hej Igen

Nej det er ikke den, tror jeg, nu er det jo ikke mig der leder efter en men
den jeg tror (eller er rimlig sikker på) Lasse tænker på er denne her
http://www.imdb.com/title/tt0113409/

Hilsen Poul E M

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 07-04-06 23:20

> kan det være denne? Jeg fik aldrig set den, introen er temmelig
> mærkelig.
>
> Madhouse (2004)
> http://www.imdb.com/title/tt0363276/

Det er lige præcis den jeg tænkte på. Takker. Og hvorfor mon ikke jeg kan
huske det navn?

-Lasse

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-04-06 22:05

Hej!

Lasse Hoelgaard wrote:
> Jeg så en thriller (tror jeg) for et par år siden. Den handlede om et
> sindsygehospital. Der kom en journalist (mener jeg) og skulle skrive en
> artikel om stedet.

Mon ikke det var Breaking Dawn?

http://www.imdb.com/title/tt0366518/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 07-04-06 23:22

Tak for alle jeres bud, men det var Madhouse, som Eivind skrev, som jeg
havde set engang, men ikke kunne huske titlen på.

Måske man skulle se alle de andre bud engang.

-Lasse