Happy Feet trailer...ROTFLOL
Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 07-04-06 00:42

http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/

Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

MVH

Anders

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 07-04-06 07:33

"Anders Nordentoft-Madsen" <anm@nononoway.mail.dk> wrote in news:4435a741$0
$47068$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

hmm trailer 1 kan godt hentes, men trailer to siger noget med at
der et dårligt "movie atom" så den vil ikke spille den - og det
direkte link henter bare en fil på 125 bytes :(

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-04-06 08:46

Anders Nordentoft-Madsen wrote:
> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

Hvad er der sjovt ved pingviner der sybnger og danser? Jeg må
indrømme at den ikke engang kunne få mig til at trække på
smilebåndet.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-04-06 17:30

Lars Hoffmann skrev:

> Hvad er der sjovt ved pingviner der sybnger og danser? Jeg må
> indrømme at den ikke engang kunne få mig til at trække på
> smilebåndet.

Det samme her.

Men jeg undrer mig: Hvorfor synger pingvinen pludselig My Way i den
SPANSKE version? Er det fordi serveren kan se jeg sidder i Nicaragua og
automatisk skifter til en spansk version, eller hører I også sangen
sunget på spansk?

Mikkel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-04-06 19:03

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

> Det samme her.
>
> Men jeg undrer mig: Hvorfor synger pingvinen pludselig My Way i den
> SPANSKE version?

Fordi det er SJOVT. Jøsses ...

--
Mvh. Peter

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-04-06 20:15

Peter Bjerre Rosa skrev:

> Fordi det er SJOVT. Jøsses ...

Øh... nå. Det er bare ikke nemt at vide, når man bor i et land hvor
spanske versioner af de store hits er mere almindelige end originalerne.
Jeg tror ikke latinamerikanerne og spanierne kan se det sjove i det. Det
kan jeg nu godt i mange af de versioner jeg hører. Men de er så
ufrivilligt sjove. Jeg synes ikke det var sjovt i traileren, fordi det
virkede umotiveret, og når man som jeg er vant til at høre spansk
versionering (eller dubbing af film, aaarrr) er der ikke noget originalt
i det.

Mikkel

Fra : HC

Dato : 07-04-06 09:45

"Anders Nordentoft-Madsen" <anm@nononoway.mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

Den er s'gu da rigtig sød! Haha... Robin Williams er altid go' til at lave
stemmer.

HC

Fra : Peter Heide

Dato : 07-04-06 11:26

> [...]
> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

HA HA HA ..host..HA HA HA-HAAAR. Hold da ferie en griner
jeg fik. Er netop færdig med at rulle rundt på gulvet af grin. Nu be-
gynder jeg sgu igen HI HI HI HI .

Hold da kæft mand, hvor er den trailer 2 sjov. Tør jeg skrive at det
er det sjoveste jeg nogensinde har set ?

Tibage til gulvet man kan simepelthen ikke sidde på en stol
når man griner så meget.

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

mvh Peter

Fra : Mr. D

Dato : 07-04-06 15:13

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> HA HA HA ..host..HA HA HA-HAAAR. Nu begynder jeg sgu igen HI HI HI HI .
> HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
> HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
> HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Altså helt seriøst, mand. Så må jeg erklære mig absolut enig med ovenstående

simon

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-04-06 22:38

Peter Heide wrote:

> [...]
> er det sjoveste jeg nogensinde har set ?
>
> Tibage til gulvet man kan simepelthen ikke sidde på en stol

Hmm. Der må være noget galt med mig. Jeg synes det var ganske
ligegyldigt og ikke særligt morsomt. Men jeg skal da se filmen.

/David

Fra : Hans

Dato : 10-04-06 20:13

David Rasmussen wrote:

> Hmm. Der må være noget galt med mig. Jeg synes det var ganske
> ligegyldigt og ikke særligt morsomt. Men jeg skal da se filmen.

Enig - Jeg vil hellere glæde mig til denne sag fra Disney:

http://www.apple.com/trailers/disney/cars/hd/

Hans

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-04-06 20:48

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Enig - Jeg vil hellere glæde mig til denne sag fra Disney:
>
> http://www.apple.com/trailers/disney/cars/hd/

Ja den virker sgu da ret sjov, den glæder jeg mig til at se.
Også Pirates of the Carribean - Dead Man's Chest glæder jeg mig til, den
skulle komme til sommer:
http://disney.go.com/disneypictures/pirates/

Mvh
Benjamin

Fra : Silver

Dato : 07-04-06 19:18

"Anders Nordentoft-Madsen" <anm@nononoway.mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

Hehehe....ja den ser ret morsom ud.

Silver.

Fra : Eivind

Dato : 07-04-06 21:17

>http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
>Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

Det ligner et åbenlyst forsøg på at plagiere pingvinerne fra
madagascar samt koge lidt videre på "pingvinernes march"
Den ser dog sjov ud..

Fra : HC

Dato : 08-04-06 00:31

> Det ligner et åbenlyst forsøg på at plagiere pingvinerne fra
> madagascar samt koge lidt videre på "pingvinernes march"
> Den ser dog sjov ud..

Den har da intet med hverken pingvinernes march eller madagascar at gøre...
Læs synopsen..

"I know size can be dauting... But don' worry... i love you.... I LOVE
YOU!!!" Hahahahaha

HC

Fra : Eivind

Dato : 08-04-06 10:29

>Den har da intet med hverken pingvinernes march eller madagascar at gøre...
>Læs synopsen..

Min pointe var mere, at netop pingviner ser ud til at være populære
hos publikum.. gad vide om der også kommer nogle i Ice age 2?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-04-06 19:14

> "I know size can be dauting... But don' worry... i love you.... I LOVE
> YOU!!!" Hahahahaha

det var faktisk rigtig godt
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-04-06 21:08

"Anders Nordentoft-Madsen" <anm@nononoway.mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....

Ganske fornøjeligt

Jeg var så nødt til at hoppe på den officielle side for at se dem (har og
VIL IKKE have Quicktime).
http://www2.warnerbros.com/happyfeet/

Tjek så også lige traileren til Baby Mumble, den er altså ret så morsom

Mvh
Benjamin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-06 22:27

Laziter [9440] wrote:

> Jeg var så nødt til at hoppe på den officielle side for at se dem (har og
> VIL IKKE have Quicktime).

Det vil jeg heller ikke men jeg bruger med stor success Quicktime
Alternative som virker fortrinligt og endvidere giver mig mulighed for
at downloade alle disse trailers og se dem i fuldscreen.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-04-06 06:58

>Det vil jeg heller ikke men jeg bruger med stor success Quicktime
>Alternative som virker fortrinligt og endvidere giver mig mulighed for
>at downloade alle disse trailers og se dem i fuldscreen.

efter nyeste version af qt er jeg blødet lidt op det er som om de har
lyttet til kritik eller noget for umiddelbart virker det hele mere enkelt og
nemt installere og ikke mindst, afinstallere.

desuden, at se trailere i 720p (eller mere) er en FORNØJELSE (sattan jeg
glæder mig til hd dvd og/eller blu-ray).

Fra : Per

Dato : 13-04-06 21:28

"Anders Nordentoft-Madsen" <anm@nononoway.mail.dk> wrote in message
> http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/hd/
>
> Kig især på Trailer 2, jeg har ikke grinet så meget i meget lang tid....
>
> MVH
>
> Anders
Først syntes jeg det var åndsvagt, men kom sgu alligevel til at grine til
slut :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-04-06 07:34

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Først syntes jeg det var åndsvagt, men kom sgu alligevel til at grine til

Trailer 2 sagde mig intet.
Trailer 1 derimod, måtte jeg trække på smilebåndet over.

"What'you huggin me for?!"
"He told me to."
"Get away!"
"No, you like it..."

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-04-06 23:16

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Øh... nå. Det er bare ikke nemt at vide, når man bor i et land hvor
> spanske versioner af de store hits er mere almindelige end originalerne.

Det lader til at du og jeg er de eneste der ikke finder den trailer
morsom. Gad hvide om det er fordi vi begge bor i spansktalende lande?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Jensen

Dato : 15-04-06 09:41

Lars Hoffmann wrote:

> Det lader til at du og jeg er de eneste der ikke finder den trailer
> morsom. Gad hvide om det er fordi vi begge bor i spansktalende lande?

Ikke korrekt - jeg kan heller ikke se det morsomme i det...

> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Lars B
Som desuden heller ikke synes at IceAge 2 var noget at råbe hurra for...