Mike tyson film ?
Fra : Steffen

Dato : 04-04-06 19:49

Jeg så engang (først i '90erne på vhs/muligvis optaget fra tv ??) en
filmmatisering der handlede om tysons opvækst/karriere. Ham der spillede
træneren og vistnok plejefar i filmen, var også muligvis ham den gamle
træner der trænede rocky, som dør. Jeg mindes ikke at tyson himself var med,
men jeg er ikke sikker. Det var i hvertfald ikke tyson selv som barn/ung.
Jeg har kigget på imdb, og der ser det ud som om der kun er dokumentarfilm
med himself. Hjælp mig, hvad hedder den film ?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-04-06 13:48

Lyder som Tyson, med George C. Scott som Gus d'Amato (træneren). Udmærket
film egentlig:

http://www.imdb.com/title/tt0114759/

Fra : Steffen

Dato : 10-04-06 18:48

Mange tak .

Jeg er meget sikker på at det er den. Den er jeg ikke stødt på før i mine
søgninger (heller ikke på imdb ???hvorfor ved jeg ikke) . Det næste problem
er så bare hvor man kan få fat i den - allerhelst på dvd.

steffen

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-04-06 15:39

Tjah... Det nærmeste er en VHS udgave på tysk! Lige umiddelbart ikke
ønskværdigt, vel?
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00004RRD5/imdb-de/303-9705079-9767403