Re: Anbefaling: The Hostel
Fra : Ole

Dato : 03-04-06 01:19

Ups - den hedder såmænd bare "Hostel" (og ikke "The Hostel") kommer jeg i
tanke om...

Fra : Morten Steen

Dato : 03-04-06 09:58

> Ups - den hedder såmænd bare "Hostel" (og ikke "The Hostel") kommer jeg i
> tanke om...

Det er nemlig sandt. :)

Anyway, SÅ god syntes jeg ikke den var. Der var lidt langt mellem snapsene.
Men et enkelt superfedt "yuck"-øjeblik var der da til sidst. :)
Masser af fin nøgenhed, men den er lang tid om at komme i gang, og mængden
af splat og gore er for lidt, i forhold til den type film den gerne vil
være.
HELT dårlig er den dog ingenlunde. Historien er ikke ringe, og pigerne er
som nævnt ganske nice. :)
Ikke en klassiker, men er da et kig eller to værd. :)

Morten