Anbefaling: The Hostel
Fra : Ole

Dato : 03-04-06 01:16

Hvis man er til splatterfilm med en god historie, så se "The Hostel". Selv
om det aldrig mere bliver det samme at rejse i Slovakiet, efter man har set
filmen..!

(Info:
http://www.imdb.com/title/tt0450278/?fr=c2l0ZT1kZnx0dD0xfGZiPXV8cG49MHxxPUhvc3RlbHxteD0yMHxsbT01MDB8aHRtbD0x;fc=1;ft=20;fm=1)

Mvh. Ole

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 03-04-06 11:29

"Ole" <ole@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man er til splatterfilm med en god historie, så se "The Hostel". Selv
> om det aldrig mere bliver det samme at rejse i Slovakiet, efter man har
> set filmen..!

Hmm..taget Eli Roth's forrige film, den super dårlige Cabin Fever, i
betragtning venter jeg nok til den kan fås til en 10'er i kiosken

Fra : Brian K

Dato : 07-04-06 20:12

"Ole" <ole@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man er til splatterfilm med en god historie, så se "The Hostel".

Splatter film og splatterfilm! Der er 4 - 5 ulækre scener (men de er
tilgændgæld også frastødende så det gør noget)

Men klart.... det er en fed film - man skal være ret psykopatisk i sit hoved
blot for at finde på plottet og endnu mere syg i hovedet for at finde på de
ulækre scener.

På trods af de ulækre scener - så vil jeg da gerne give filmen et 10 tal -
forudsat at man IKKE har set traileren og ikke ved hvad filmen handler om.
For har man set traileren (eller ved hvad plottet er) så tror jeg at filmens
værdi sænkes ganske betydeligt.

Og....for den da hvor er der nogle lækre tøser med (sidegevinst?)

>Selv om det aldrig mere bliver det samme at rejse i Slovakiet, efter man
>har set filmen..!

Enig

Mvh
brian

Fra : Michael

Dato : 10-04-06 11:14

On Fri, 7 Apr 2006 21:11:30 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>"Ole" <ole@it.dk> skrev i en meddelelse
>
>Splatter film og splatterfilm! Der er 4 - 5 ulækre scener (men de er
>tilgændgæld også frastødende så det gør noget)

Hvilke scener er det?

Fra : Brian K

Dato : 10-04-06 21:21

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke scener er det?

Dem der forgår i "værerlserne" (klippe tå, osv) - det havde vel ikke været
nødvendigt at vise alt - noget må gerne overlades til fantasien.