TV-out på Geforce2mx problem
Fra : Azazel

Dato : 14-06-01 22:57

MicroStar StarForce 818
nVIDIA g-force2mx

Jeg har lidt problemer med mit nye kort.

Der er fint billede på skærmen, men når jeg starter DVD afspilleren, eller
MediaPlayer op kommer billedet som forventet på fjernsynet.
Skærmen derimod flimrer helt afsindigt som om den prøver at vise 4 forskudte
billeder på samme tid.

Nogen som har nogle idéer?

Driver: 12.41

Opsætning:
TwinView = Clone
Video Overlay:
Secondary Display
Aspect Ratio = Source aspect (har prøvet andre også)

Fra : Camain\(DK\)

Dato : 15-06-01 05:48

Ja, Macrovision..
Jeg har et Pixelview Geforc2 Mx og det laver det samme.
Hvis man nærlæser manualen kan man se at det (i teorien) ikke er muligt at
afspille dvd der er beskyttet med macrovision.
Da jeg selv kører Win2k har jeg kun en løsning til denne.
Det lille program der hedder tvcc2000, det kan findes på www.tvtool.de det
er gratis og fungerer efter hensigten..

Venligst

Jesper