Hjælp til børneferie
Fra : sd

Dato : 28-05-06 19:48

Hej NG

Nogen der kan anbefale en spændende børneferie i danmark, sverige eller
tyskland.

kunne godt tænke mig en tur til sverige, gerne et sted tæt på natur,
"tivoli" og vandland, og så et feriehus der er til at betale....

Fra : Preben

Dato : 29-05-06 06:49

Hej

så skulle i Tage til sverige..

bo imellem Göteborg og skara

I Göteborg ligger http://liseberg.se (Tivoli) og i Skara ligger
skarasommerland med et meget sort vandland http://www.sommarland.se/

Fra : LH

Dato : 02-06-06 20:04

Der findes kun et sted...

www.weissenhauserstrand.de i Nordtyskland...ungerne vil elske dig for
det valg.. Vi har anbefalet stedet til de første 10 par, alle har
meldt tilbage at det ikke er sidste gang de er der.

priseks. familie på 5 i lavsæson fri adgang til aktiviteter og
vandland i weekend fra fredag kl 12 til søndag kl 12 = 1100 dkr, det
finder du ikke billigere i DK

De har alt hvad hjertet begærer, kun 20 min fra Puttgarten, eller 1,5
time fra kruså

Også er det meget billigere end FCK-landia