Kuffert med 4 hjul
Fra : Bjørn Studsgaard Lar~

Dato : 27-05-06 14:44

Hej

Måske i kan hjælpe!

Min kæreste har en Samsonite Spinder (tror jeg) med 4 hjul. Efter at havde
benyttet den mange gange til lange og korte rejser går jeg aldrig tilbage
til en kuffert med 2 hjul. Dog syntes jeg at prisen på Samsonite er lidt
peberet.

Har gennem bekendt fundet mærket Titan 360 (www.titan-bags.com), men hjulene
ser meget skrøbelige ud!

Så jeg ville hører om der var nogle, der kender gode/billige producenter af
kufferter med 4 hjul?

På forhånd tak!

Mvh

Bjørn

tdcnews@studs.fjern.dk (- .fjern)

Fra : Elta

Dato : 27-05-06 22:58

Hej Bjørn
Hvis jeg var dig, ville jeg nu købe en samsonite, da det er kvalitet og
kufferten vil sikkert holde din tid ud.
Jeg har selv en samsonite med 4 hjul og jeg er meget glad for den. Jeg købte
den for ca. 5 år siden på udsalg til kr. 700. Den var sat ned pga. af
farven. Den er mellem blå, hvilket er en fordel, så kan man altid kende sin
kufftert i stedet for alle de andres sorte kufferter.

Hilsen Else

Fra : Bjørn Studsgaard Lar~

Dato : 27-05-06 23:42

Hej Else

Det er bestemt også en mulighed, at jeg gør det. 700 kr. er også meget
billigt.

Jeg kan også kun sige positive ting om kufferten. Eneste problem med "mærke"
kufferter er at de oftere bliver offer for tyveri.

Dybt nede kan det godt være dette post kun var for at overbevise mig selv om
jeg skal eje den

Tak for beskeden

Mvh
Bjørn

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-05-06 21:58

"Bjørn Studsgaard Larsen" <tdcnews@studs.fjern.dk> wrote in

> Har gennem bekendt fundet mærket Titan 360 (www.titan-bags.com), men
> hjulene ser meget skrøbelige ud!

Undgå kufferter med hjul der stikker ud. Især hvis du har tænkt dig at
putte 20+ kg i den.

Jeg kender ingen bagagearbejdere der risikerer ryggen for at redde/passe på
en tung kuffert.

Til gengæld ser jeg hver dag kufferter der har mistet et hjul. Enten fordi
det er dårlig kvalitet, eller fordi de er stødt på kanter, hårde flader
el.lign under bagagehåndtering.

Fra : Else

Dato : 30-05-06 18:49

Endnu en argument til at købe en Samsonite kuffert, da til den, kan man købe
ekstra hjul.

Else