Weekendtur til London ?
Fra : kim jensen

Dato : 21-05-06 14:53

Vi har tænkt på at tage en weekend til London. Er der nogle der har erfaring
med nogle billige pakketilbud med fly fra Kastrup incl.overnatning for en
farmilie på 3 ?

mvh Kim

Fra : Flemming Poulsen (Fl~

Dato : 22-05-06 09:33

Hej Kim...

Hvis jeg var dig, så vile jeg sammensætte turen selv.

Fly til London er billige er det er let og enkelt at bestille hotel selv.

Prøv evt. på http://www.flyrejsen.dk (Sammenligning af priser på
flybilletter)
Samt på http://www.billighotel.dk

Hvis du vil flyve med lavprisselskaberne så prøv på easyjet.com og
Ryanair.com (fra Malmø). EasyJet er fint fra København til Stansted, men
Ryanair ville jeg ikke selv orke - det tager lidt ekstra tid (og penge) at
komme til Malmø, så huske at medregne dette (pris for bus til Malmø er kr.
100,- pr. person pr. vej.)

Mine personlige favorit-lufthavne i London er London City (SAS), Heathrow
(SAS, Varig og British Airways) - men Gatwick kan også gå an (Sterling) -
den er i hvertfald lettere at komme til og fra end Stansted, som jeg
personligt helst undgår.

God tur!

On 21/05/06 15:52, in article
447070ac$0$38650$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, "kim jensen"

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 14:15

"kim jensen" <kimfjerndette.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har tænkt på at tage en weekend til London. Er der nogle der har
> erfaring med nogle billige pakketilbud med fly fra Kastrup
> incl.overnatning for en farmilie på 3 ?
>
> mvh Kim

Jeg har rigtig gode erfaringer med FDM Travel ( http://www.fdm-travel.dk/ )

Tag evt. forbi en af deres butikken og få sammensat lige nøjagtig den tur du
ønsker.
De kan sagtens være med prismæssigt.

God Tur

Martin