Billigst til Thailand?
Fra : pioneer@pie.dk

Dato : 20-05-06 18:35

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne til Thailand. Vi vil gerne være et par
dage i Bangkok og måske en 2 uger i Phuket derefter.

Hvem skal jeg prøve at ringe til af rejse bureauer? Det må jo gerne
være en fornuftig pris.

Jeg har kigget lidt på www.cctravel.dk men for den sammensyning vi
ville, skulle de have lidt over 10000kr per person. Lige dyrt nok efter
vores budget.

Mvh Allan Pedersen

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 20-05-06 21:28

pioneer@pie.dk wrote:
> [...]
>
> Jeg har kigget lidt på www.cctravel.dk men for den sammensyning vi
> ville, skulle de have lidt over 10000kr per person. Lige dyrt nok efter

Du skriver ikke hvornår men med supersaver kan du flyve
ud den 03.06 og retur 20.06 for 4448 kr pr person
direkte med Thai Airways

http://www.supersaver.dk/etravelstore/supersaver_dk/ibe/air/select_cons/select_cons.jsp

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Nicolai

Dato : 21-05-06 12:03

>Du skriver ikke hvornår men med supersaver kan du flyve ud den 03.06 og
>retur 20.06 for 4448 kr pr person direkte med Thai Airways
>http://www.supersaver.dk/etravelstore/supersaver_dk/ibe/air/select_cons/select_cons.jsp

På de rigtige datoer koster det 4000,- retur med SAS.

Fra : pioneer@pie.dk

Dato : 21-05-06 08:13

Det må gerne være inkl hotel osv.

Vi havde forestillet os sidst i November.

Hvilke danske rejsebureauer har i andre brugt når i har været i
Thailand og hvor meget har i måttet slippe?

Mvh Allan Pedersen

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 21-05-06 17:07

pioneer@pie.dk wrote:
> [...]
>
> Hvilke danske rejsebureauer har i andre brugt når i har været i
> Thailand og hvor meget har i måttet slippe?

Jeg har ikke brugt et rejseberau til hoteller, så der
kan jeg ikke hjælpe.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Flemming Poulsen (Fl~

Dato : 22-05-06 09:34

Du kan finde super billige hoteller her:

http://www.thaihotel.dk

Fra : pioneer@pie.dk

Dato : 22-05-06 19:34

Tak alle

# Flemming

Den er supergod den side du gav mig med hotellerne :)

MVH Allan Pedersen