Godt, billigt hotel i Århus?
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-05-06 00:13

Hejsa, det er lidt pinligt for jeg bor selv i Århus, men jeg ved ikke
hvordan hotellerne er her.

Jeg er blevet bedt af en udenlandsk ven at undersøgt hvad der er af billige
gode hoteller i Århus. Er der nogle der kan anbefale nogle?

Jeg tænkte selv på City Sleep-in som jeg selv har brugt før jeg flyttede
til byen, men jeg ved ikke om det er for spartansk, men det er ihvertfald
billigt.

--
np: URBAN SOUL - Love Is [stopped]

Fra : michael

Dato : 19-05-06 07:57

Der er også Cab Inn: http://www.cab-inn.dk/

/michael

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 19-05-06 10:09

Cab-inn er et rigtig godt bud - med super beliggenhed hvis det skal være
billigt, men undersøg også f.eks. Scandic og Radisson hvis du ønsker lidt
mere komfort - De har ofte nogle gode sommertilbud.

Fra : Carsten Keller

Dato : 19-05-06 08:07

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message
> Hejsa, det er lidt pinligt for jeg bor selv i Århus, men jeg ved ikke
> hvordan hotellerne er her.

Jeg plejer også at tage hjem i egen seng når jeg kommer fra byen, men dette
link har fgør været postet i gruppen:

http://home19.inet.tele.dk/pgs/

Keller

Fra : Carlos

Dato : 21-05-06 18:44

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

Hotellet på Marselisborg Lystbådehavn er også en mulighed. 100%
selvbetjening. Pæne værelser. God beliggenhed.

Carlos