Cuba og caribien
Fra : JIMMI

Dato : 18-05-06 21:19

Jeg har 4 ugers ferie i juli og tænker at tage til cuba og evt en af den
omkringliggende øer. Er der nogen der ved noget om, om det er muligt at
komme til de øer, forholdsvis let og ikke for dyrt? Og hvordan er det at
cykle/campere på cuba?

Vh jimmi

Fra : news.tele.dk

Dato : 19-05-06 00:38

"JIMMI" <rusticolus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkringliggende øer. Er der nogen der ved noget om, om det er muligt at
> komme til de øer, forholdsvis let og ikke for dyrt? Og hvordan er det at

Kan du spansk og hvilke øer tænker du på??

MVH
BSV

Fra : JIMMI

Dato : 22-05-06 20:55

Nej, jeg taler ikke spansk, men det tager jeg som en udfordring.
Jeg tænker ikke på nogen speciel ø, jeg har jo ikke været der så jeg kender
ikke noget til øerne derovre.

Jimmi

Fra : news.tele.dk

Dato : 13-06-06 07:00

Ja det bliver noget af en udfordring. Cubanerne er økonomisk meget fattige i
forhold til os og derfor er de gode til at platte alle udlændinge der ikke
kender forholdene og ikke kan forsvare sig på spansk. Cuba er jo underlagt
Amerikansk blokade så trafikke til de omliggende øer er ikke overvældende,
men der er nu også nok at se på på Cuba. Transport er et problem men når man
ikke kan spansk så skal man nok vælge
www.viazul.com der taler de engelsk.

mvh
BSV