Mallorca - kun fly
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 13:14

Er der ikke en af jer der er sød og hjælpe mig med at finde en billig måde
at komme til Palma de Mallorca i Spanien med fly fra Billund d. 18/5 og hjem
igen d. 20/5. Kun fly. Retur. 2 personer.

Ellers vil jeg gerne have et par tip om hvor på nettet jeg kan finde det.

På forhånd tak.

MVH Pedro

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 13:17

Pedro wrote:
> 18/5 og hjem igen d. 20/5. Kun fly. Retur. 2 personer.

Undskyld, hjemrejse er søndag d. 21/5

Fra : Jørgen

Dato : 11-05-06 14:08

Hej Pedro!

Som du sikkert er klar over, er dine muligheder for at finde en billig
flybillet hos et af ruteselskaberne meget begrænsede, når der kun er een uge
til afgang. Priserne er endog meget høje. Så at finde noget kan blive meget
svært.

Så et alternativt er at kigge på rejsebureauernes sidste minut rejser.
Uheldigvis tror jeg ikke at der ikke nogen der flyver fra Billund torsdag
(måske andre er bedre infomeret). Tyrkiet eksperten flyver dog til Mallorca
om torsdagen men fra København! I skrivende stund vil de have 1500 kr. for
en enkeltbillet torsdag d. 18. og det samme hjem om søndagen; men på afbud
sælger de en hel uge for 1700 kr. med hotel! Men du kan jo være heldig at
prisen falder, som afrejsen nærmere sig... Eller de måske er til at tale
med.

Jeg faldt over et enkelt godt tilbud hos Apollo, som måske er værd at se på,
vel at mærke hvis i ikke har noget i mod at rejse hjem sent lørdag aften i
stedet for søndag. Ankomst Billund ca. kl. 1.30 søndag morgen. Her kan man
nemlig via http://www.tickets.apollorejser.dk/ finde en enkeltbillet hjem
til Billund for 198 kr. Hvilket da er ganske billigt, i en tid hvor
selskaberne ellers godt ved hvad de skal have for billeterne.

Det var ikke meget hjælp - ved det godt. Måske andre har bedre forslag.
Hvad med evt. at se på afrejse fra Hamborg hvis Ikommer fra det sydlige
Danmark.

MVH. Jørgen

Fra : jvj

Dato : 11-05-06 14:49

Hejsa

har du mulighed så bestil med airberlin fra hamborg lufthavn

hilsen jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 16:34

jvj wrote:
> har du mulighed så bestil med airberlin fra hamborg lufthavn

De skal have 3800 for returbilletten

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 16:39

Jørgen wrote:
> [...]
> finde en enkeltbillet hjem til Billund for 198 kr. Hvilket da er
> ganske billigt, i en tid hvor selskaberne ellers godt ved hvad de

Hej Jørgen!
Ja det var i sandhed billigt! Men jeg kan ikke helt se hvordan du kommer
frem til prisen...
Men nu kniber det bare med at komme derned. Kunne evt. godt være onsdag d.
17/5 nu hvor hjemrejsedatoen er rykket 1 dag frem.
Jeg kiggede på Easyjet og Ryanair med skift i fx. London, men deres tider
passer desværre ikke helt.

> Hvad med evt. at se på afrejse fra Hamborg hvis Ikommer fra
> det sydlige Danmark.

Ja, Hamborg kan sagtens komme på tale. No problem. Men jeg prøver at lede
lidt videre. Tak til jer alle.

MVH Pedro

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 11-05-06 15:26

Da der kun er meget kort tid til afrejse er billetterne meget dyre - p.t.
3.878 pr. person fra Billund

En mulighed er at flyve fra København - her koster det 2.716,- pr. pers. -
du kan selv se priser på http://www.flyrejsen.dk - her kan du sammenligne
priser fra et stort antal rejsebureauer og flyselskaber.

En anden mulighed er AirBerlin fra Hamburg, men de har ingen sæder ledige d.
18/5. Afgang d. 17/5 og hjem d. 21/5 koster 374 EUR pr. pers.

Fra : Tone Hilde

Dato : 18-05-06 16:58

Er det noen som kan anbefale hotell i eller i nærheten av Palma?
"Pedro" <_> skrev i melding