Boston - noget man SKAL se ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 10-05-06 22:40

Hej

Jeg skal på forretningsrejse til Boston om 14 dage og satser
på at få én dag til "pjat" - er der noget i byen som bare SKAL
opleves, eller er jeg bedst tjent med bare at sætte mig ind i en
taxa og be' om en "rundtur"

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : "> Allan

Dato : 11-05-06 06:15

> [...]
> på at få én dag til "pjat" - er der noget i byen som bare SKAL
> opleves, eller er jeg bedst tjent med bare at sætte mig ind i en

http://www.bostonpizza.com/ ? :)

og nu du er i staterne.. Saa skal du da ogsaa lige opleve en vaskeaegte
http://www.mcdonalds.com/

og saa kan du ellers finde mere paa
http://www.bostonusa.com/visitor/visitor.php

:)

Mvh
Allan

Fra : Per

Dato : 12-05-06 08:31

> og nu du er i staterne.. Saa skal du da ogsaa lige opleve en vaskeaegte
> http://www.mcdonalds.com/

eh der findes mange gode fast-food kæder i USA, men McD er IKKE en af dem!

Fra : Jan

Dato : 13-05-06 20:36

Fri, 12 May 2006 09:31:03 +0200, "Per" <no@tak.dk>;
<446439b8$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>; <dk.fritid.rejse>:

>eh der findes mange gode fast-food kæder i USA, men McD er IKKE en af dem!

The Pizza Hut, derimot.

Brian, har du tid nok? Så få en tur til Stockbridge (vestpå i Mass.),
for at se Arlo Guthries sted kendt fra filmen og sangen om "Alice's
Restaurant" fra tredserne.
Arlo G er folk-rock-sanger som sin fader Woody Guthrie, og som Pete
Seeger.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : JK

Dato : 11-05-06 09:06

On Wed, 10 May 2006 23:39:47 +0200, "Brian S Jensen"
<m3m5@hotmail.com> wrote:

> [...]
>på at få én dag til "pjat" - er der noget i byen som bare SKAL
>opleves, eller er jeg bedst tjent med bare at sætte mig ind i en

Faktisk vil jeg anbefale Akvariet ! og der går hvalbåde ud derfra
også.
Eventuelt tag til Cape Cod og kig på det. Skæv by med skæve mennesker.

mvh

John

Fra : henningn

Dato : 11-05-06 21:10

The Freedom Trail giver et meget fornuftigt indtryk af byen:
http://www.thefreedomtrail.org/

Gider du ikke gå - så prøv evt. en ande-tur:
http://www.bostonducktours.com/

vh
Henning

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 08-06-06 19:59

Cheers fra Sams bar kan anbefales. Der er både den rigtige bar man ser
udenfor i filmen, og et andet sted har de opbygget en komplet kopi af
interiøret. Snyd ikke dig selv for en siddetur på Norms stol. Kan godt nok
ikke lige huske hvor de ligger, men det ved de lokale.

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen